eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA › Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jurysdykcja USA rusza na podbój świata: bo samoloty WYPRODUKOWANE w USA
    Date: Tue, 07 Jun 2022 06:17:24 +0200 (CEST)

    Jak dla mnie _tak jak to napisane_ to chyba pisali pożyteczni idioci
    Putina :-)

    Ja naprawdę mam nadzieje że _profesjonalne_ uzasadnienie tego ruchu
    jest znacznie lepsze niż dziennikarzyn.

    https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-ukraina
    -rosja/aktualnosci/news-roman-abramowicz-zlamal-sank
    cje-usa-nakazaly-zajecie-jego-sa,nId,6075630

    --
    A. Filip