  • 1. Data: 2022-03-03 08:30:34
    Temat: Deklaracja o źródłach ogrzewania
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    W Deklaracji dotyczącej źródeł ciepła i źródeł spalania paliw znajduje się
    punkt:

    Wypełnić pkt. A09 jeżeli w budynku znajduje się więcej niż jeden lokal
    mieszkalny.

    Moja deklaracja dotyczy budynku jednorodzinnego. O co chodzi z tymi lokalami
    mieszkalnymi? Chodzi o ilość pokoi, czy o jakieś wydumane odrębne lokale
    mieszkalne?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2022-03-03 08:52:34
    Temat: Re: Deklaracja o źródłach ogrzewania
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 03.03.2022 08:30, Kamil wrote:

    > Moja deklaracja dotyczy budynku jednorodzinnego. O co chodzi z tymi
    > lokalami mieszkalnymi? Chodzi o ilość pokoi, czy o jakieś wydumane
    > odrębne lokale mieszkalne?

    Złóż deklaracje online za pomocą https://zoneapp.gunb.gov.pl/, tutaj
    instrukcja -
    https://www.gunb.gov.pl/sites/default/files/pliki/do
    kumenty/instrukcja_-_ceeb_0.pdf

    Dość prosto jest tam wszystko wytłumaczone.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2022-03-03 08:59:52
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał:

[...]

    ============

    To już ćwiczyłem. Dość prosto to jest może dla Ciebie, albo twórców
    deklaracji :) Ja w dalszym ciągu nie wiem, czy w moim budynku znajduje się
    więcej niż jeden lokal mieszkalny. Możesz mi łopatologicznie wyjaśnić co i
    jak?

    Pzdr

  • 4. Data: 2022-03-03 10:59:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2022 08:59:52 +0100, Kamil wrote:
> [...]
    > więcej niż jeden lokal mieszkalny. Możesz mi łopatologicznie wyjaśnić co i

    Czasem w budynku znajduje sie wiecej samodzielnych mieszkań, pardon -
    lokali mieszkalnych.

    Jesli budynek naprawde "jednorodzinny", to masz jeden lokal.

    J.

  • 5. Data: 2022-03-03 17:38:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 03.03.2022 o 08:59, Kamil pisze:
    > To już ćwiczyłem. Dość prosto to jest może dla Ciebie, albo twórców
    > deklaracji :)

    Dla mnie też jest prosto. ZTCW nie ma sankcji za 'pisanie głupot' w tej deklaracji,
    trzeba
    ją po po prostu złożyć i tyle.

    Kolejny durny obowiązek opisany urzędniczym bełkotem na silniku tak gównianym jak BDO

    który spada na barki obywatela.

  • 6. Data: 2022-03-04 22:17:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > deklaracji :) Ja w dalszym ciągu nie wiem, czy w moim budynku znajduje
    > się więcej niż jeden lokal mieszkalny. Możesz mi łopatologicznie

    Zgodnie z obowiązującym prawem, budynek, który posiada nie więcej jak
    dwa, wydzielone lokale mieszkalne lub wydzielony jeden lokal mieszkalny
    + jeden lokal użytkowy jest budynkiem jednorodzinnym.

    Pojęcie "wydzielony" oznacza, że dany lokal posiada oddzielność w
    księdze wieczystej lub stanowi odrębną własność.

    Lokal to jest zespół składający się z określonych pomieszczeń o
    określonym przeznaczeniu (kuchnia, łazienka, pokoje, piwnica itp.)

    Lokal użytkowy to jest taki lokal, który służy do prowadzenia
    działalności gospodarczej.