  • 11. Data: 2021-12-05 15:48:05
    Temat: Re: Czy to będzie antysemityzm karalny? [Kraków: Mezuza rabina v. dyrektor JCC]
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m4rkiz napisał(a) :

    > tylko zdjęcia:
    >
    > https://www.bhol.co.il/news/1305492
    >
    > a to wspomniany wcześniej pan:

    Mamy temperatury blisko zera stopni i raczej z wiatrem, więc
    temperatura odczuwalna to poniżej zera, a ten pan paraduje w
    koszulce z krótkim rękawem? Coś mi tu nie gra z porą roku tego
    zdjęcia. Ten za nim, też ma koszulkę z krótkim rękawem. Kolejny
    "fakt" rodem z Faktu?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 12. Data: 2021-12-05 19:46:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2021 o 15:24, m4rkiz pisze:

    > myślę że na inne określenie niż 'dosyć podobny' bym się nie zdecydował
    > przy tej jakości materiale

    Weź pod uwagę, że on tam wszedł. Gdyby zabrał i poszedł dalej, to byłby
    problem. Ale chyba ludzie z tego domu są w stanie z grubsza ocenić, kto
    wchodzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-12-05 19:47:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.12.2021 o 15:48, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > rękawem? Coś mi tu nie gra z porą roku tego zdjęcia. Ten za nim, też ma
    > koszulkę z krótkim rękawem. Kolejny "fakt" rodem z Faktu?

    A kiedy ów fakt miał miejsce?

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2021-12-05 21:53:57
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Weź pod uwagę, że on tam wszedł. Gdyby zabrał i poszedł dalej, to byłby
    > problem. Ale chyba ludzie z tego domu są w stanie z grubsza ocenić, kto
    > wchodzi.

    nie widzimy czy zabrał, może poprawił, może tego w ogóle tam już (bądź jeszcze) nie
    było
    bo nagranie takie dosyć niespecjalne, jak dla mnie to mógł np. ulotkę wyciągać albo
    gumę
    do żucia zdrapywać

    bez kontekstu i innych informacji/dowodów ten materiał jest praktycznie
    bezwartościowy

    ale jeżeli przyjmujemy za pewnik że to wtedy i to on, to zaczyna się robić ciekawie

  • 15. Data: 2021-12-05 22:02:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

> [...]
    bezwartościowy

    > ale jeżeli przyjmujemy za pewnik że to wtedy i to on, to zaczyna się robić ciekawie

    To ja inaczej rozłożę akcenty: Czy ten materiał miał być więcej niż
    wystarczający dopóki nie wyszło "duże+ podobieństwo" do dyrektora JCC? :-)

    Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są równiejsze od innych.
    -- George Orwell "Folwark zwierzęcy"

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2021-12-06 08:28:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > A kiedy ów fakt miał miejsce?

    Na dniach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 17. Data: 2021-12-06 17:35:42
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    niedziela, 5 grudnia 2021 o 19:48:00 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):

    > A kiedy ów fakt miał miejsce?

    Dobre pytanie, jak również dobre jest pytanie poprzednika o krótką koszulkę
    pod koniec listopada w PL:)

    "ż" wkleili materiał na swoją stronę 27.11.2021, chanuka wg. internetów przypada na
    28.11.

    Wygląda to to na materiał "na zamówienie". Jak tefauenoskie urodziny Hitla.

  • 18. Data: 2021-12-06 18:14:15
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Mamy temperatury blisko zera stopni i raczej z wiatrem

    Masz plusa i widzę zaczynasz wyłazić z króliczej nory:)

    ctrl+v
    https://www.ekologia.pl/pogoda/polska/malopolskie/kr
    akow/archiwum,listopad,2021,48

    Co jest bardziej prawdopodobne?
    Paradowanie w krótkiej koszulce pod koniec listopada
    przy temp. +1 ... -2*C

    Czy też wcześniejsze nagranie materiału na potrzeby "PL antysemityzmusa" w wykonaniu
    samego (jak wywąchały internety) "ż" na wysokim stanowisku?

    Raczej ta druga opcja.

    cyt.
    Stara się on w nim uczciwie dowiedzieć, czym jest tak zwany "antysemityzm" oraz przez
    kogo i w jakim celu jest wywoływany i wykorzystywany. Zagadnienie to dawno temu,
    skrótowo opisał polski poeta i dramatopisarz Adam Asnyk: "Antysemityzm często hodują
    handlarze, których każdy dla siebie pewien zysk w nim widzi;
    https://youtu.be/NlmXRNEDWiY