  • 11. Data: 2020-07-27 09:52:37
    Temat: Re: Celowa utrata akcji przez Pocztę Polską?
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 26.07.2020 o 22:10, Shrek pisze:

    > Bo zasadniczo mogli. Któremuś włos z głowy spadł? A poparcie mieli
    > mizerne. Nie po to pis przejmował TK, SN i sądy powszechne, żeby ich
    > teraz po nich ciągali. Pół aktywnego społeczenstwa ich popiera, drugie
    > pół w razie czego pod but wezmą kulsony. Pozamiatane.

    przyjdzie Nitras i po-zamiata pisoską szarańczę:)))))))))))))

    https://www.newsweek.pl/polska/wybory-2020-slawomir-
    nitras-o-manipulacji-lgbt-i-kulisach-kampanii-trzask
    owskiego/qyf9502

  • 12. Data: 2020-07-27 11:43:31
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-27 o 09:52, u2 pisze:

    > przyjdzie Nitras i po-zamiata pisoską szarańczę:)))))))))))))

    Naprawdę ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2020-07-27 16:34:20
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > W dniu 26.07.2020 o 19:26, Zbynek Ltd. pisze:
    >
    > oczywiste. Mi chodzi jednak o to, że prawo można naginać i
    >>
    > Twórcom Stanu Wojennego też się wydawało, że mogą wszystko.

    A co to ma do rzeczy?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 14. Data: 2020-07-27 17:59:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 27.07.2020 o 16:34, Wiesiaczek pisze:

    > A co to ma do rzeczy?

    jakiej rzeczy ?

  • 15. Data: 2020-07-27 21:41:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' Warszawa <k...@g...pl>

    > Ten numer nie przejdzie bo każdy kto się zgłosi z akcjami zostanie
    > zatrzymany, jako oszust. Po za tym sądzę, ze akcje się znajdą. Po prostu
    > przy zmianie zarządu ktoś zrobił remanent i nie potrafią znaleźć teg
    > dokumentu.

    Nie da się zgubić czegoś, to nie ma formy materialnej.
    Wydruk pełni rolę wyłącznie informacyjną, sam w sobie nie ma żadnej
    wartości.

    https://www.kdpw.pl/pl/Uczestnicy/bezposredni/Strony
    /wykaz-kont-ewidencyjnych.aspx

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Akcja_(finanse)

    https://www.kdpw.pl/pl/Emitenci/krajowi/RejestracjaP
    apierowWartosciowych/Strony/default.aspx

  • 16. Data: 2020-07-27 22:10:19
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-27 o 17:59, u2 pisze:

    > jakiej rzeczy ?

    Tej której nie rozumiesz ubeku?
    Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.