  • 11. Data: 2021-11-22 06:51:40
    Temat: Re: Biden za a nawet przeciw :-) [Kyle Rittenhouse uniewinniony przez ławę przysięgłych]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > [...]
    >
    > To stany. Tam nie trzeba przechodzić badań żeby mieć broń. Zresztą u
    > nas jak kiedyś czekałem w jednej poczekalni z tymi co po pozwolenie,
    > to osobiście jestem zdania, że to bardziej pojebana część
    > społeczeństwa i psychotestów nie powinni przejść:(
    > [...]

    W USA stanów pięćdziesiąt+. Z tego co pamiętam jednym z zarzutów w tej
    sprawie było przewiezienie broni przez granicę stanu czyli
    (prawdopodobny+) przeskok z jednych regulacji prawnych w inne.
    Czyli w tym procesie uniewinniony będzie chyba+ miał inne procesy o
    mniejsze sprawy i w niektórych z nich go raczej+ skażą.

    USA dorobiły się też tradycji powtórnych procesów federalnych jak proces
    stanowy da "złe" rezultaty. Procesów w teorii o co innego a w praktyce
    (szczególnie dla nie prawników) o to samo.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-11-22 15:31:35
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://www.youtube.com/watch?v=iryQSpxSlrg

  • 13. Data: 2021-11-22 16:10:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 21.11.2021 o 08:34, Shrek pisze:
    > No ewidentnie wygląda na takiego co sam szukał wrażeń i pechowi wyraźnie
    > starał się pomóc.

    Z drugiej strony to nie jest tak że (w przypadku np. Kenoshy) siedzisz spokojnie w
    domu i
    czekasz aż manifestacja sobie przejdzie bo to są po prostu zamieszki. Spalone
    kilkadziesiąt budynków i policja która nie wkracza nawet jak następuje wymiana ognia.
    Więc
    pomysły żeby pokazać że szabrowanie nie będzie tolerowane niekoniecznie są oderwane
    od ICH
    rzeczywistości.

    https://www.youtube.com/watch?v=KEK_FeTXR4c

  • 14. Data: 2021-11-22 19:00:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.11.2021 o 16:10, m4rkiz pisze:

    > Z drugiej strony to nie jest tak że (w przypadku np. Kenoshy) siedzisz
    > spokojnie w domu i czekasz aż manifestacja sobie przejdzie bo to są po
    > prostu zamieszki.

    Ten akurat z innego stanu chyba aż przyjechał:P

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-11-23 01:10:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-22, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

> [...]
    ognia. Więc
    > pomysły żeby pokazać że szabrowanie nie będzie tolerowane niekoniecznie są oderwane

    Faktycznie aż szokuje bierność policji w tym innym linku, który
    podesłałeś pokazującym sam incydent. Jakiś facet idzie na szpaler
    radiowozów, co prawda unosi okresowo łapy do góry, ale broń mu się
    dynda, a ci nic. Szczególnie jeśli porównac to z typowym zachowaniem
    amerykańskiej policji choćby przy drobnym podejrzeniu, że ktoś może być
    uzbrojony.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2021-11-23 12:26:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 22.11.2021 o 19:00, Shrek pisze:
    > Ten akurat z innego stanu chyba aż przyjechał:P

    a podobno granice to kreski na mapie?

    przyjechał od matki, kilkanaście kilometrów, do miasta w którym miał ojca i dorabiał

    jeden z postrzelonych dojechał na te zamieszki ponad 40 mil...

  • 17. Data: 2021-11-23 12:27:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > dynda, a ci nic. Szczególnie jeśli porównac to z typowym zachowaniem
    > amerykańskiej policji choćby przy drobnym podejrzeniu, że ktoś może być

    skoro widać gdzie ma broń i trzyma ręce z daleka od niej to co twoim zdaniem powinni
    zrobić?

  • 18. Data: 2021-11-23 17:11:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.11.2021 o 12:26, m4rkiz pisze:

    > a podobno granice to kreski na mapie?

    Kreski czy nie to nie tak że mu do domu się chcieli wbić i tylko o tym
    pisałem:P

    > przyjechał od matki, kilkanaście kilometrów, do miasta w którym miał
    > ojca i dorabiał
    >
    > jeden z postrzelonych dojechał na te zamieszki ponad 40 mil...

    No i ten też szukał wrażeń.

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-11-24 05:21:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-23, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > skoro widać gdzie ma broń i trzyma ręce z daleka od niej to co twoim
    > zdaniem powinni zrobić?

    Wyleźć z wozu lub przez megafon nakrzyczeć na niego, że ma odrzucić broń
    i położyć się plackiem na ziemi z rękami oddalonymi od ciała, po czym
    podejść i go skuć. Tak przynajmniej zwykle się zachowują.

    --
    Marcin