    From: "Ali Gator" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: 0-700 - nie trzeba płacić Tepsie?
    Date: Mon, 19 May 2003 21:03:35 +0200

    Hello!

    W dzisiejszej "Rzeczpospolitej" jest ciekawy artykuł nt. opłat za numery
    0-700. Dwójka prawników dowodzi, że umowa za korzystanie z tych nr-ów nie
    dotyczy TPSA, tylko dzwoniącego na numer i firmy która oferuje usługę.
    Krótko mówiąc, telekomunikacji nic do tego, bo nie jest tu stroną i abonenci
    nie podpisują z nią umowy o 0-700.

    Wiem że było sporo przypadków, gdy właściciele wynajmowanych mieszkań
    dostawali po swoich lokatorach rachunki za 0-700 (i to b. wysokie). Ciekawi
    mnie, czy to znaczy, że teraz nie bedą musieli ich płacić Tepsie?

    Pzdr

    A.