2015-07-19 00:45
Przeczytaj także: Prawa konsumenta są takie same dla wszystkich podróżujących po UE
fot. ivan kmit - Fotolia.com
Samolot
Obecnie pasażer może domagać się odszkodowania za odwołanie lotu lub opóźnienie powyżej 3 godzin, o ile przewoźnik nie jest w stanie dowieść, że odwołanie lub duże opóźnienie lotu zostało spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności.
oprac. : Agata Fąs / eGospodarka.pl
Koronawirus a odwołany lub opóźniony lot. Jakie prawa pasażera?
Ferie zimowe 2015: o tym pamiętaj ruszając w podróż
Zagubiony bagaż, opóźniony lot czyli powakacyjne kłopoty
Prawa pasażera linii lotniczych
ECK: prawa pasażera linii lotniczych
Reklamacja wakacji. Jak przygotować i kiedy wysłać?
COVID-19 a overbooking. Jakie prawa konsumentów?
ECK: konsumenci narzekają na linie lotnicze, problemem zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy za odwołany lot: oddają linie lotnicze czy pośrednik?
Wybieram się na urlop do Chorwacji w czerwcu. Wolałabym uniknąć wyrabiania paszportu a czytałam rozbieżne opinie co do konieczności ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Najem mieszkania na krótki okres=mniejsza ochrona lokatorów
Polacy źle oceniają działania rządu na rynku pracy
Uchodźcy z Ukrainy a polska gospodarka
Falstart "Mieszkania bez wkładu własnego"
Biura w Europie: sytuacja, trendy i wyzwania
Rynek pracy 2022: jakie obawy i nadzieje u pracodawców i pracowników?
Jak wojna wpływa na rynek mieszkaniowy? Ceny mieszkań w górę?