  • 1. Data: 2004-06-30 14:46:20
    Temat: zostałam oszukana przez obywatela USA
    Od: "Pieguska" <p...@g...pl>

    kupilam cos od niego na uakcji, nie dostalam towaru, ani zwrotu pieniedzy
    na dowod mam kopie jego maili z obietnica zwrotu pieniedzy
    chodzi o kilkaset $
    czy moge to zglosic polskiej policji? czy jest szansa, ze nieuczciwy
    sprzedawca bedzie mial przez to klopoty?

  • 2. Data: 2004-07-01 07:12:06
    Temat: Re: zostałam oszukana przez obywatela USA
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Pieguska" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi o kilkaset $
    > czy moge to zglosic polskiej policji? czy jest szansa, ze nieuczciwy
    > sprzedawca bedzie mial przez to klopoty?

    Serwer byl pewnie ebaya, wiec podlega amerykanskiej jurysdykcji. Poczytaj,
    co regulamin mówi na ten temat. Watpie, by polska policja zajela sie ta
    sprawa - przestepstwo nie powstalo na terytorium Rzeczypospolitej.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-07-01 08:46:56
    Od: "Kicek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Pieguska" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    .pl/usenet/