  • 1. Data: 2022-09-15 16:46:04
    Temat: złamanie krtani
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Złe pismaki znowu wenszo i mamy kolejne złamanie krtani przez
    funkcjonariuszy:

    Złamanie krtani podczas stosowania chwytu obezwładniającego i w
    konsekwencji uduszenie się mężczyzny - to najbardziej prawdopodobna
    przyczyna śmierci 42-latka podczas policyjnej interwencji w Radymnie na
    Podkarpaciu. Jak się dowiedział dziennikarz RMF FM Krzysztof Zasada, to
    wstępne ustalenia biegłych po sekcji zwłok. Dziś zapadła decyzja o
    zawieszeniu dwóch funkcjonariuszy na okres trzech miesięcy. Wobec
    mundurowych będzie wszczęte postępowanie dyscyplinarne. Ono będzie się
    toczyło równolegle ze śledztwem"

    Od poprzedniego różni się wieloma punktami.

    - na tą chwilę wygląda na to że koleś był agresywny a nie zabity przez
    pomyłkę, bo był do kogoś podobny. NIe rażono go również paralizatorem.

    Ale:

    - wygląda na to, że nikt nie kwestionuje złamania krtani jako przyczyny
    (przynajmniej na razie),
    - wszczęto postępowanie dyscyplinarne,
    - policjantów zawieszona natychmiast.

    Wychodzi na to, że kulsony zabijające ludzi w kiblach na kulsonariacie
    są traktowani lepiej niż jak komuś w czasie prawdziwej interwencji coś
    nie pójdzie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2022-09-15 22:30:28
    Temat: Re: złamanie krtani
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 15.09.2022 o 16:46, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Wychodzi na to, że kulsony zabijające ludzi w kiblach na kulsonariacie
    > są traktowani lepiej niż jak komuś w czasie prawdziwej interwencji coś

    Na komisariacie wykazywali się pewnie śledczy a tu problem dotyczy
    zwykłych krawężników.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2022-09-16 01:15:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-15, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wychodzi na to, że kulsony zabijające ludzi w kiblach na kulsonariacie
    > są traktowani lepiej niż jak komuś w czasie prawdziwej interwencji coś

    Rózni się głownie tym, że tam był pierdylion możliwych powodów a tu jest
    jeden. Podejrzewam też, że tam z tym złamaniem krtani to nie było takie
    jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej
    skazali.

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2022-09-16 05:16:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2022 16:46:04 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    >
    > Ale:
    >
    > - wygląda na to, że nikt nie kwestionuje złamania krtani jako przyczyny

    Juz kwestionuja. cos tam w radiu slyszalem ze "policjant uciskal tylko
    70 sekund i trzeba sprawdzic czy nie bylo przyczyn towarzyszacych.

> [...]
    >
    > Wychodzi na to, że kulsony zabijające ludzi w kiblach na kulsonariacie
    > są traktowani lepiej niż jak komuś w czasie prawdziwej interwencji coś

    No bo jakze to - zawieszac niewinnych funkcjonariuszy?
    Bo sie jakis narkoman przekrecil ?

    Ale ale - Robercie - czego was tam ucza, ze co chwila jakas krtan
    zlamana?
    Policjant duszący ofiarę? Czy to prawidlowe postepowanie?

    J.

  • 5. Data: 2022-09-16 05:23:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Sep 2022 23:15:35 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > jeden. Podejrzewam też, że tam z tym złamaniem krtani to nie było takie
    > jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej

    A tu jest?
    Bo cos dzis slyszalem, ze bezposrednią przyczyną było zatrzymanie
    krążenia ... pewnie na skutek niedotlenienia.

    P.S.
    https://www.rmf24.pl/regiony/rzeszow/news-news-rmf-f
    m-zlamanie-krtani-najpewniej-przyczyna-smierci-42-,n
    Id,6287379#crp_state=1

    "Na pytanie, czy prokuratura będzie się zwracać o opinię do instytucji
    innych niż policja, Starzecka mówi: "Nie ma innych biegłych niż
    instytucja policyjna. My takowych nie znaleźliśmy".

    Co te pismaki znow wymyslily ?

    J.

  • 6. Data: 2022-09-16 06:14:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Rózni się głownie tym, że tam był pierdylion możliwych powodów a tu jest
    > jeden.

    Nie pierdylion tylko dwa - duszenie i rażenie. To że nagle zmarł od
    śladowej ilości narkotyków to opcja że moneta przy rzucie stanęła na sztorc.

    > Podejrzewam też, że tam z tym złamaniem krtani to nie było takie
    > jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej
    > skazali.

    Zobaczymy jak będzie tutaj. Na razie wstępnie ustalili, że złamanie
    krtani było prawdopodobną przyczyną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-09-16 06:45:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 05:16, J.F pisze:

    > Juz kwestionuja. cos tam w radiu slyszalem ze "policjant uciskal tylko
    > 70 sekund i trzeba sprawdzic czy nie bylo przyczyn towarzyszacych.

    Tłumaczenie z grubsza takie jak - "od jakiego wykrwawienia? Ja mu kosę
    wsadziłem tylko na kilka sekund. przecież człowiek nie może się
    wykrwawić w 10 sekun - musiały być inne przyczyny"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-09-16 07:34:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-16, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A tu jest?
    > Bo cos dzis slyszalem, ze bezposrednią przyczyną było zatrzymanie
    > krążenia ... pewnie na skutek niedotlenienia.

    Jest też to: "W drugiej opinii biegły zaznaczył, że nie da się
    wykluczyć, że do zgonu przyczyniły się inne również czynniki, co do
    których obecnie nie mamy wiedzy" - zaznacza zastępca Prokuratora
    Okręgowego w Przemyślu.

    Znowu zacząłeś wstawiac spację :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2022-09-16 09:05:58
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 05:23, J.F pisze:

    > A tu jest?
    > Bo cos dzis slyszalem, ze bezposrednią przyczyną było zatrzymanie
    > krążenia ... pewnie na skutek niedotlenienia.

    Powiem więcej: Wszystkie śmierci są spowodowane brakiem krążenia! :)

    --
    Wiesiaczek - Z podkarpackiej wsi.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 10. Data: 2022-09-16 12:03:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 15 Sep 2022 23:15:35 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > z tym złamaniem krtani to nie było takie
    > jednoznaczne (jako skutkujące śmiercią), bo jakby było, to by ich raczej
    > skazali.

    Zdarzenie miało miejsce wczoraj, a tak szybko - mimo konsekwentnych reform
    Mniej niż Zera - sądy jeszcze nie działają.

    Organa są jeszcze zaskoczone dynamiką wydarzeń, więc niedługo może okazać
    się, że Krystian S. zaatakował funkcjonariuszy krtanią.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl