    From: "Andrzej J. Zaleski" <n...@m...pnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zdjecia pracownikow w Internecie
    Date: Wed, 29 May 2002 14:38:01 +0200

    Witam,

    bardzo prosze o odpowiedz, badz skierowanie mnie na wlasciwa strone.

    Czy pracodawca moze na swoich firmowych stronach internetowych upubliczniac
    zdjecia swoich pracownikow? Czy wymagana jest ich zgoda na to? Czy
    upublicznienie samego zdjecia jest naruszeniem Ustawy o ochronie danych
    osobowych, czy dopiero podanie ich z nazwiskiem? Czy przypadkowe zdjecie np.
    w folderze firmy to prawo narusza?Czy upublicznianie numerow telefonow i
    numerow pokojow w pracy jest naruszeniem Ustawy o ochronie danych osobowych?

    Jesli ktos moglby fachowo odpowiedziec na moje pytania - bede bardzo
    wdzieczny.
    Pozdrawiam

    A.Zaleski