  • 1. Data: 2019-01-20 07:31:13
    Temat: zatrzymnie przez policje - nietrzezwy ?
    Od: mamut <m...@g...com>

    witam, wczoraj miałem taka sytuacje, wyprzedzałem 2 samochody i podczas
    wyprzedzania, samochod przede mna nie spojrzał w lusterko ze wyprzedzam
    i wjechał na moj mas, musiałem gwałtownie zachamowac zeby w niego nie
    uderzyc, przy tym trabiłem, pozniej debil wymachiwał rekami w moja
    strone itd. po przejechaniu ok 10 km zawrociła za mna policja na
    sygnale, a przede mna stałakolejna na sygnale i biegiem do mojego
    samochodu z alkomatem, bylem badany 3 razy, oczywiscie bylem trzezwy,
    policjant troche zdziwiony, sprawdził dokumenty powiedzial ze wszystko
    ok, zapytałem dlaczego zostałem zatrzymany to powiedział ze dostali
    komunikat ze jechałem nietrzezwy...czy mozna jakas ta osobe ktora
    dzwonila poniesc do odpowiedzialnosci za pomowienia?
    ps. jeszcze zebym jechał krzywo albo mial jakies podstawy zeby
    stwierdzic ze jestem podpity, a tutaj gosc zrobil celowo...

  • 2. Data: 2019-01-20 10:42:05
    Temat: Re: zatrzymnie przez policje - nietrzezwy ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20-01-19 o 07:31, mamut pisze:
> [...]
    > ps. jeszcze zebym jechał krzywo albo mial jakies podstawy zeby
    > stwierdzic ze jestem podpity, a tutaj gosc zrobil celowo...

    Jak zamierzasz udowodnić, że nie jechałeś "krzywo" i nie mogło mu się
    "wydawać"? Szkoda czasu. Chyba, że masz nagranie z kamery pokładowej, to
    zawiadom o wykroczeniu (zajechanie drogi).