    From: "Scioosz" <g...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zamiast oleju smoła !!!
    Date: Tue, 28 Dec 2004 17:08:38 +0100
    Sender: o...@o...pl@148.81.192.113

    Witam

    posiadam Matiza i nastała pora na zmianę oleju
    pojechałem do stacji (dosyć zadbanej) i zmieniłem olej na Mobil 1 (tyle że z
    beczki)
    Pan nakleił kartke z informacją o stanie licznika i rodzajem oleju i natępną
    zmianą

    Przyszedł czas na zmiaę oleju po raz drugi
    Pojechałem do tej samej stacji i zrobiłem podobnie

    Przyszedł czas na zminę po raz trzeci na zminę oleju
    przypadkowo przed wymianą oleju znajomy odkrecił dekiel silnika w celu
    wyregulowania zaworów

    Silnik był pokrty ok 1-centymetrową warstwą mułu przechodzącą stopniowo w
    coraz twardszą maź
    Silnik jest do remontu i czyszczenia

    czy to na pewno Mobil 1??
    na pewno nie !!!
    nawet najgorszy jakościoiwo olej nie zrobi czegoś takiego?
    złośliwość ludzka czy przekręt?

    Co można z taką stacją zrobić??
    mam jedynie karteczkę z II-giej wymiany z info kiedy mam znowu wymienić oraz
    info o oleju.

    Samochód ma trzy lata, olej był zmieniany regularnie (w tej samej stacji)

    HELP !