    From: "nelson" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wspólnota mieszkaniowa - czy może zabronić ???
    Date: Fri, 12 Dec 2003 08:58:55 +0100

    Witam

    Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej, około 20 mieszkań.
    Ja posiadam jeden z dwóch największych udziałów (5,3%)
    Na zebraniu uchwalono, że będzie ocieplany budynek.
    Dowiedziałem sie również, że wymyślili sobie, że po ociepleniu
    budynku nie będzie można wymienić sobie okien, i kto chce to zrobić
    to musi to zrobić teraz.
    Ja chcę wymienić okna, ale teraz nie mam na to kasy...
    Czy wspólnota może mi później tego zabronić ???
    Czy jak mimo wszystko wymienię okna po ociepleniu budynku
    to co mogą mi zrobić ???

    Bardzo proszę o odpowiedź

    Pozdrawiam
    nelson