    From: "asd" <a...@a...asd>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: wojsko a wyjazd za granice
    Date: Wed, 11 Jan 2006 22:33:44 +0100

    Witam,

    Czy WKU podejmuje jakies dzialania w momencie gdy zostanie poinformowane ze
    osoba ktorej
    szukaja wyjechala za granice? Czy po prostu sobie to odnotowuja co by
    papieru nie marnowac i odzywaja sie
    ponownie za jakis czas?(rok?,pol roku?)

    Sytuacja wyglada tak ze do konca 1szego semestru jestem studentem(czyli juz
    niedlugo), chwile pozniej(ok. miesiaca, dwoch),
    wyjezdzam za granice i wracam we wrzesniu kontunuowac nauke na innej
    uczelni.

    Czy rodzina nie bedzie miala zadnych niechcianych wizyt, i czy ja po
    powrocie nie bede mial zadnych klopotow
    z wku? Jak szybko po rezygnacji ze studiow moge dostac papierek od wojakow?
    Czy jesli odbedzie sie to wyjatkowo szybko
    (w momencie gdy bede jeszcze w kraju), wystarczy ze ktos do nich zadzwoni i
    poinformuje ze wyjechalem,
    i nie bedzie problemow z przekroczeniem granicy?