  • 1. Data: 2016-10-09 11:41:19
    Temat: ustawa antyaborcyjna a ciąża pozamaciczna
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Wczoraj kolega zadał mi bardzo dobre pytanie, które teraz zadaję wam:
    czy zgodnie z planowaną ustawą antyaborcyjną leczenie farmakologiczne
    lub chirurgiczne w przypadku ciąży pozamacicznej będzie traktowane jako
    aborcja, a więc zakazane?

  • 2. Data: 2016-10-09 12:35:43
    Temat: Re: ustawa antyaborcyjna a ciąża pozamaciczna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-09 o 11:41, Piotrek pisze:
> [...]
    > czy zgodnie z planowaną ustawą antyaborcyjną leczenie farmakologiczne
    > lub chirurgiczne w przypadku ciąży pozamacicznej będzie traktowane jako

    Nie ma żadnej planowanej ustawy antyaborcyjnej.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-10-09 22:48:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2016 o 12:35, Liwiusz pisze:

    > Nie ma żadnej planowanej ustawy antyaborcyjnej.

    W sumie to pewnie jest. PiS wypowiadał się, że zgłosi swoją. Logiki bym
    się tam nie spodziewał.

    Shrek

  • 4. Data: 2016-10-09 23:17:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-09 o 22:48, Shrek pisze:

    > W sumie to pewnie jest. PiS wypowiadał się, że zgłosi swoją. Logiki bym
    > się tam nie spodziewał.

    To jak zgłosi, to wówczas podyskutujemy.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-10-10 07:30:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2016 o 23:17, Liwiusz pisze:

    > To jak zgłosi, to wówczas podyskutujemy.

    Słusznie, natomiast nieprawdę jest, że nie ma żadnej planowanej ustawy
    antyaborcyjnej.

    Shrek

  • 6. Data: 2016-10-10 07:42:05
    Temat: Re: ustawa antyaborcyjna (wydumana) a ciąża pozamaciczna
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > To jak zgłosi, to wówczas podyskutujemy.

    Bez tekstu "propozycji" nie można podyskutować na *.psychologia,
    *.religia albo *.polityka? Bo _poważnie_ dyskutować na pl.soc.prawo
    "trudno" szczególnie gdy rządzący PiS się "miota" między tym co by
    chciał pod kościół a tym co może bez (potwierdzonego) _poważnego_ ryzyka
    masowych protestów.

    "PiS jest dziki, PiS jest zły, PiS ma straszne ustawy" ;-)

    --
    A. Filip
    Tylko ci, co robią powoli to, co inni robią w pośpiechu, są w stanie

  • 7. Data: 2016-10-10 07:48:30
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Słusznie, natomiast nieprawdę jest, że nie ma żadnej planowanej ustawy
    > antyaborcyjnej.
    >
    > Shrek

    Bez tekstu planowanej ustawy ty piszesz o _swoich obawach_ (fobiach?)
    a nie prawie lub choćby nawet _wstępnej_ propozycji prawa. Wiec dyskusja
    jest (na razie) na *inną* grupę IMHO.

    Usenet jest duży. Wszystko jest w nim gdzieś nie na temat a gdzie
    indziej na temat.

    --
    A. Filip
    Człowiek posiada dwa skarby: rozum i słowo; z pierwszego korzysta sam, a

  • 8. Data: 2016-10-10 08:15:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2016 o 07:48, A. Filip pisze:

    > Bez tekstu planowanej ustawy ty piszesz o _swoich obawach_ (fobiach?)
    > a nie prawie lub choćby nawet _wstępnej_ propozycji prawa. Wiec dyskusja
    > jest (na razie) na *inną* grupę IMHO.

    Ale ja nie dyskutuje o tym, co w niej jest, tylko zaprzeczam jakoby
    temat planowanej ustawy był zamknięty.

    Shrek.

  • 9. Data: 2016-10-10 08:41:41
    Temat: Re: ustawa antyaborcyjna a ciąża pozamaciczna "do końca" - Od kiedy to już KARALNE pomówienie/zniesławienie?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale ja nie dyskutuje o tym, co w niej jest, tylko zaprzeczam jakoby
    > temat planowanej ustawy był zamknięty.
    >
    > Shrek.

    Jak do kurwy nędzy chcesz prowadzić dyskusję na temat czy
    "nie ujawniony" projekt ustawy nakazuje donoszenie ciąży pozamacicznej?
    IMHO taka "dyskusja" _bez tekstu proponowanej ustawy_ każdego normalnie
    ostrożnego prawnika sprowokowała by do rozważań czy nie zostaje
    przekroczona granica _karalnego_ pomówienia/zniesławienia.
    Zniesławienia zarzutem planowania "pozbawiania życia" matek w takich
    przypadkach. Takie coś nie postawiłoby proponujących w *bardzo* złym
    świetle? Publiczne zniesławianie za słabo uzasadnionym zarzutem
    planowania takiej "zbrodni" nie _powinno_ być karalne?

    --
    A. Filip
    Błąd chwili staje się troską całego życia. (Przysłowie chińskie)

  • 10. Data: 2016-10-10 09:17:59
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    > Ale ja nie dyskutuje o tym, co w niej jest, tylko zaprzeczam jakoby
    > temat planowanej ustawy był zamknięty.

    Może jednak przenieś sie na grupę *psychologia lub *futurologia. Dyskusja na grupie o
    prawie bez istnienia tego prawa śmierdzi trollem na całą Polskę.