  • 1. Data: 2022-01-11 14:05:30
    Temat: urwali kotu ogon
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    <<10 stycznia 2022 r. miała miejsce 141. miesięcznica smoleńska.
    Jarosław Kaczyński złożył wieniec pod pomnikiem Ofiar Tragedii Smoleńskiej.
    Jak poinformowała ,,Gazeta Wyborcza", wicepremierowi towarzyszyli urzędnicy
    państwowi i politycy. W tym czasie plac Piłsudskiego jest otoczy kordonem
    samochodów policyjnych i funkcjonariuszy, którzy nie pozwalają nikomu wejść
    na teren.

    Kolejny raz przeciwko takiej decyzji protestują aktywiści z Lotnej Brygady
    Opozycji. W mediach społecznościowych zamieścili nagrania. Widać na nim,
    jak przebrali się za postacie z bajek, m.in. za wilka, zająca, minionka,
    psa, kota, kaczkę, pszczołę, anioła, biskupa, zakonnicę czy mikołaja.
    Policjanci nie dopuścili, aby aktywiści weszli na plac Piłsudskiego i
    zaczęli ich legitymować.

    Funkcjonariusze mieli pogonić przebierańców i urwać ogon członkowi Lotnej
    Brygady Opozycji, który założył strój kota.>>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/aktywi%C
    5%9Bci-kolejny-raz-zak%C5%82%C3%B3cili-miesi%C4%99cz
    nic%C4%99-smole%C5%84sk%C4%85-interweniowa%C5%82a-po
    licja/ar-AASCX5a?li=BBr5MK7&?ocid=cpvrec

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2022-01-11 14:17:20
    Temat: Re: urwali kotu ogon
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

> [...]
    > psa, kota, kaczkę, pszczołę, anioła, biskupa, zakonnicę czy mikołaja.
    > Policjanci nie dopuścili, aby aktywiści weszli na plac Piłsudskiego i

    Skuteczne żebranie o uwagę/klikalność. Poza tym nic się nie zmieniło.

  • 3. Data: 2022-01-11 14:35:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 14:05:30 +0100, Olin wrote:
> [...]
    5%9Bci-kolejny-raz-zak%C5%82%C3%B3cili-miesi%C4%99cz
    nic%C4%99-smole%C5%84sk%C4%85-interweniowa%C5%82a-po
    licja/ar-AASCX5a?li=BBr5MK7&?ocid=cpvrec

    A ilu tych aktywistow jest?
    Nie znajdzie sie pare tysiecy?
    I funkcjonariuszy do legitymowania zabraknie.

    No chyba, ze kordonem otoczą i nie wpuszczą ... troche duzy ten
    kordon, ale Policje pewnie stac. I wojsko :-)
    Mozna by tez sukami otoczyc zderzak w zderzak.

    Zaraz ...
    https://goo.gl/maps/GBZXB76Dfcy45TFr6

    widze tam barierki. To juz stala dekoracja, czy z okazji jakiegos
    swieta?
    Ale czy barierka ma moc prawną? :-)

    No i ... mozna zrobic płot jak na granicy, 3m wysoki, z kolczastego
    drutu :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-01-11 14:38:24
    Temat: Ziew... Dziecinada
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A babcia kasia była? Za kogo się przebrała?

  • 5. Data: 2022-01-11 14:46:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 11 Jan 2022 05:17:20 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

    > Skuteczne żebranie o uwagę/klikalność.

    Ciekawe kogo masz na myśli, kaczora czy brygadę?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2022-01-11 15:14:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Jan 2022 05:17:20 -0800 (PST), alojzy nieborak napisał(a):

    > Poza tym nic się nie zmieniło.

    Trudno się nie zgodzić, że kulsony po raz kolejny zrobiły z siebie
    pośmiewisko.
    Nic się nie zmienia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-01-11 19:52:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 14:35, J.F pisze:

> [...]

    > kordon, ale Policje pewnie stac. I wojsko :-)
    > Mozna by tez sukami otoczyc zderzak w zderzak.

    Sam sobie odpowiedziałeś. A z tym wojskiem, to jest teren wojskowy:P

    > Zaraz ...
    > https://goo.gl/maps/GBZXB76Dfcy45TFr6

    Zdaje się że rozkładają i składają i tak w kółko. Kiedyś jechałem sobie
    rowerem i nie było. Ale chyba nie wolno, bo jakiś kulson coś tam
    krzyczał w moją stronę - prawdę mówić nie wiem co chciał, bo go zlałem.

    Na stałe już chyba to maja przed pałacem namiestnikowskim. (tam gdzie
    prezio siedzi).

    > No i ... mozna zrobic płot jak na granicy, 3m wysoki, z kolczastego
    > drutu :-)

    W końcu to poligon:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 8. Data: 2022-01-11 20:16:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    5%9Bci-kolejny-raz-zak%C5%82%C3%B3cili-miesi%C4%99cz
    nic%C4%99-smole%C5%84sk%C4%85-interweniowa%C5%82a-po
    licja/ar-AASCX5a?li=BBr5MK7&?ocid=cpvrec

    > A ilu tych aktywistow jest?
    > Nie znajdzie sie pare tysiecy?

    A po co? Przecież ich celem nie jest spuszczenie wpierdol kulsonom a ich
    ośmieszenie. No i przyznasz, że robią to dobrze, a to wilka i zająca
    kulsony gadają, a to szczurek przebrany za czołg spierdoli kulsonom na
    wózku inwalidzkim;)
    https://bi.im-g.pl/im/bd/47/1a/z27555261IBG,Aktywisc
    i-Lotnej-Brygady-Opozycji-i-grupy-Cien-Mgl.jpg-
    ale to jest kurwa majstersztyk;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 9. Data: 2022-01-11 20:31:49
    Temat: Re: Policjanci urwali ogon kotu lotnej brygady (jeł)opozycji
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    5%9Bci-kolejny-raz-zak%C5%82%C3%B3cili-miesi%C4%99cz
    nic%C4%99-smole%C5%84sk%C4%85-interweniowa%C5%82a-po
    licja/ar-AASCX5a?li=BBr5MK7&?ocid=cpvrec

    <ironia> W pełni się zgadzam że policjanci powinni odpowiedzieć za
    okrucieństwo wobec zwierząt. </ironia>

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2022-01-11 21:16:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2022 20:16:11 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    licja/ar-AASCX5a?li=BBr5MK7&?ocid=cpvrec

    > A po co? Przecież ich celem nie jest spuszczenie wpierdol kulsonom a ich

    Ale kto mowi o wpierdolu ? (choc jak zasluza...)

    czesc zajmie sie legitymowaniem finkcjonariuszy, a kto zatrzyma
    reszte?

    > No i przyznasz, że robią to dobrze, a to wilka i zająca

    No ba, ja z miasta Pomaranczowej Alternatywy.

    P.S.

    https://www.youtube.com/watch?v=rnmwpFUsO2o
    https://www.youtube.com/watch?v=qZLtrytBi1s
    https://www.youtube.com/watch?v=_2pkXFeY_M8