  • 1. Data: 2003-02-21 22:32:50
    Temat: Upoważnienie do odbioru prawa jazdy
    Od: "sasha" <c...@g...pl>

    Witam,
    Mam maly problem z odbiorem mojego prawa jazdy przez upoważnioną przeze mnie
    osobe :(
    Po zdanym egzaminie, kierownik Osrodka Egzaminacyjnego, w ktorym zdawalem,
    potwierdzil moja tozsamosc i zgodnosc podpisu na wczesniej przygotowanym
    upowaznieniu do odbiory tegoz dokumentu. Ale w miescie (oddalonym od mojego
    aktualnego miejsca zamieszkania jakies 500km), w ktorym musze odebrac prawo
    jazdy, nie chca go wydac upowaznionej do tego osobie. Twierdza, iz wraz z
    dokumentem upowazniajacym do odbioru, powinienem przeslac moj Dowod
    Osobisty! Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze w przepisach widnieje, gdzies
    zapis nakazujacy takie praktyki. Przeciez weryfikacji powinna podlegac osoba
    odbierajaca dokument! Mnie zweryfikowal kierownik OE, potwierdzajac (swoim
    podpisem i pieczatka) moja tozsamosc!

    Jak z tego wybrnac??? Ktore przepisy to jasno precyzuja?

    Przeciez musi byc mozliwosc odbioru tego typu dokumentow "na odleglosc", bo
    nie kazdy mieszka i pracuje w miejscu stalego zamieszkania.

    --
    Pozdrawiam,
    Szymon Wojnarowski

  • 2. Data: 2003-02-24 09:09:37
    Temat: Re: Upoważnienie do odbioru prawa jazdy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > jazdy, nie chca go wydac upowaznionej do tego osobie. Twierdza, iz wraz z
    > dokumentem upowazniajacym do odbioru, powinienem przeslac moj Dowod
    > Osobisty! Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze w przepisach widnieje, gdzies

    Nieee, jedyny dokument jaki mozesz im dostarczyc to notarialne
    upowaznienie i odmowa jego honorowania podpada juz pod kodeks.