1. Data: 2003-02-21 22:32:50
Temat:Upoważnienie do odbioru prawa jazdy
Od:"sasha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam maly problem z odbiorem mojego prawa jazdy przez upoważnioną przeze mnie
osobe :(
Po zdanym egzaminie, kierownik Osrodka Egzaminacyjnego, w ktorym zdawalem,
potwierdzil moja tozsamosc i zgodnosc podpisu na wczesniej przygotowanym
upowaznieniu do odbiory tegoz dokumentu. Ale w miescie (oddalonym od mojego
aktualnego miejsca zamieszkania jakies 500km), w ktorym musze odebrac prawo
jazdy, nie chca go wydac upowaznionej do tego osobie. Twierdza, iz wraz z
dokumentem upowazniajacym do odbioru, powinienem przeslac moj Dowod
Osobisty! Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze w przepisach widnieje, gdzies
zapis nakazujacy takie praktyki. Przeciez weryfikacji powinna podlegac osoba
odbierajaca dokument! Mnie zweryfikowal kierownik OE, potwierdzajac (swoim
podpisem i pieczatka) moja tozsamosc!

Jak z tego wybrnac??? Ktore przepisy to jasno precyzuja?

Przeciez musi byc mozliwosc odbioru tego typu dokumentow "na odleglosc", bo
nie kazdy mieszka i pracuje w miejscu stalego zamieszkania.

Szymon Wojnarowski
GG: 1925475

2. Data: 2003-02-24 09:09:37
Temat:Re: Upoważnienie do odbioru prawa jazdy
Od:KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jazdy, nie chca go wydac upowaznionej do tego osobie. Twierdza, iz wraz z
> dokumentem upowazniajacym do odbioru, powinienem przeslac moj Dowod
> Osobisty! Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze w przepisach widnieje, gdzies

Nieee, jedyny dokument jaki mozesz im dostarczyc to notarialne
upowaznienie i odmowa jego honorowania podpada juz pod kodeks.