  • 1. Data: 2021-12-17 15:51:06
    Temat: uff nie bedzie tefalenu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ha ha ha ;-))

  • 2. Data: 2021-12-17 17:44:27
    Temat: Re: uff nie bedzie tefalenu
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.12.2021 o 15:51, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ha ha ha ;-))

    Trzeba będzie z tym żyć :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2021-12-18 17:03:44
    Od: n...@o...pl

    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Ha ha ha ;-))

    Skąd teraz Kaczyński będzie czerpał wiedzę o świecie? :D

  • 4. Data: 2021-12-18 18:54:54
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2021 15:51:06 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ha ha ha ;-))

    Powiedział błazen Master. Tylko coś mało śmieszne.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2021-12-19 14:03:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 18.12.2021 o 17:03, n...@o...pl pisze:

    > Skąd teraz Kaczyński będzie czerpał wiedzę o świecie? :D

    Wiedzę jak wiedzę, ale skąd teraz będzie czerpał inspirację do szerzenia
    nienawiści?

    Będzie sobie musiał znaleźć nowe źródła.

    Na subordynację "głowy państwa" wobec "pierwszego sekretarza partii"
    raczej bym nie liczył. :D

  • 6. Data: 2021-12-20 14:20:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 19 Dec 2021 14:03:33 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Wiedzę jak wiedzę, ale skąd teraz będzie czerpał inspirację do szerzenia
    > nienawiści?
    >
    > Będzie sobie musiał znaleźć nowe źródła.

    Problem przerabiany wielokrotnie.
    Będzie tropił odchylenia trockistowskie we własnych szeregach. Ciekawe, czy
    padnie na Karnowskich, czy na Sakiewicza.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-12-20 23:21:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2021 15:51:06 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Ha ha ha ;-))

    Powiedział błazen ącki. Tylko coś mało śmieszne.
    --
    Jacek
    I hate haters.