  • 1. Data: 2004-03-19 19:15:27
    Temat: ubezpieczenia
    Od: "MG" <t...@p...onet.pl>

    Czy ktos moglby mi wytlumaczyc jaka jest roznica miedzy:
    1. uprawnieniem do "zaopatrzenia z tytulu wypadku przy wykonywaniu swiadczenia
    pracy" a
    2. "ubezpieczeniem od nastepstw nieszczesliwych wypadkow"?

    Takie roznicowanie wprowadza ustawa o dzialalnosci pozytku publicznego i o
    wolontariacie. 1. przysluguje wolontariuszom wykonujacym swiadczenie dluzej
    niz 30 dni, a 2. wolontariuszom wykonujacym swiadczenie krocej niz 30 dni.

    Cos mi tak swita, ze w pierwszym przypadku bedzie chodzic o regularne
    ubezpieczenie zusowskie, takie jak przy normalnym regularnym swiadczeniu pracy
    na podst. kp, a w drugim przypadku o polise dobrowolna ale nie jestem pewna

    Please - pomocy

    MG