  • 21. Data: 2019-01-12 19:27:48
    Temat: Re: u2
    Od: n...@o...pl

    w <a...@4...net>, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    napisał(-a):

    > Skoro chcesz tak to nazwać :) Wszelako to nie jest to samo, ponieważ
    > nikogo nie skreślam zupełnie. Czasem nawet głupcowi zdarzy się zadać
    > ciekawe pytanie więc mam możliwość nie przeoczyć :)
    > Nie traktuję ludzi i tego co mówią emocjonalnie i jeśli zdarzy się że
    > komuś przygadam, to na zimno.

    Statystycznie chyba słabo się to kalkuluje (że idiota napisze coś ciekawego).

  • 22. Data: 2019-01-12 19:34:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2019 19:27:48 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > w <a...@4...net>, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > Statystycznie chyba słabo się to kalkuluje (że idiota napisze coś ciekawego).

    Fakt, rzadko :) Ale poza pewną uczciwością w stosunku do głupców,
    pozwala takie podejście studiować mechanizmy głupoty :) Jesli jesteś
    średniakiem statystycznym, połowa ludzkości jest głupsza od ciebie. A
    trzeba się jakoś umieć znaleźć wśród nich :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2019-01-13 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

> [...]
    > średniakiem statystycznym, połowa ludzkości jest głupsza od ciebie.
    > A trzeba się jakoś umieć znaleźć wśród nich :)

    Mam wrazenie ze w omawiamynm przypadku mowimy o jakichs najgorszych
    promilach a nie o poziomie połowy spoleczenstwa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka