  • 1. Data: 2002-01-05 23:49:04
    Temat: tanio i solidnie - tlumaczenia!!!!! (NTG ale moze sie ktos zainteresuje)
    Od: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>

    Tlumaczenia i prezentacje.
    Solidnie i tanio.

    Szanowni panstwo,

    Oferujemy najtansze z mozliwych uslugi w zakresie wykonywania tlumaczen
    (angielski, niemiecki i inne) oraz tworzenia prezentacji w programie MS
    PowerPoint. Ceny tlumaczenia jednej strony obliczeniowej (1800 znaków)
    zaczynaja sie juz od 17zl.
    Przyjmiemy równiez zlecenia na inne prace biurowe:
    - Przepisywanie tekstów.
    - Archiwizacja dokumentów na CD
    - Skanowanie i zdjecia cyfrowe
    - Nadruki na kopertach i naklejkach
    - I inne.

    Oto przyklad naszych cen (podane ceny moga byc negocjowane):

    Tlumaczenie do 5 stron w 48h .20zl/strona
    Tlumaczenie od 5 do 10 stron w 48h .19zl/strona
    Tlumaczenie pow. 10 stron w 48h .17zl/strona

    Kontakt:
    Internet: www.linguastudio.pl
    e-mail: l...@l...pl
    telefon: 0 605 588 309

    Zapraszamy do wspólpracy,
    Tomasz Jurek

  • 2. Data: 2002-01-06 08:53:09
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "-={tommy}=-" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Tlumaczenia i prezentacje.
    > Solidnie i tanio.
    >
    > Szanowni panstwo,
    >
    > telefon: 0 605 588 309
    >

    > Zapraszamy do wspólpracy,
    > Tomasz Jurek

    SPAM
    DLACZEGo SADZI PAN , ZE to jest grupa przeznaczona do wysyłania spamu
    Nie wiem czy było by Panu miło odbierac codziennie dziesiatki SMS lub linuxa
    na skrzynkę
    A ja musze sciagać Pana ogłoszenie
    Jednoczesśnei Pana inforamcję mozna zakwalifikowac jako ofertę w rozumieniu
    k.c. a zatem zgodnie ustawa prawo działalności gospodarczej jest pan
    zobowiazany do padania szeregiu informacji , których brak w Pana poscie .
    Brak tych informacji stanowi wykrozenie zagrozone kara grzywny.

    Romek Bieda
    www.prawnik.net.pl

  • 3. Data: 2002-01-06 23:19:51
    Od: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>

    Przepraszam za tego rodzaju niedogodności na jakie państwa naraziłem. Miałem
    jedynie nadzieję że ktoś zainteresuje się moją ofertą. Niestety prawnikiem
    jeszcze nie jestem - to dopiero pierwszy semestr więc nie wiem o czym Pan
    mówi (nie mam pojęcia jakie popełniłem wykroczenie). Za to w tłumaczeniu mam
    doświadczenie i mogę dla Pana takie wykonać z 10% upustem w zamian za ten
    nieprzyjemny SPAM.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Jurek