  • 1. Data: 2022-04-19 20:04:35
    Temat: szczepionki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A tymczasem
    https://www.rmf24.pl/raporty/raport-program-szczepie
    n-przeciw-covid/polska/news-ke-moze-pomoc-w-rozmowac
    h-polskiego-rzadu-z-pfizerem,nId,5969966#crp_state=1

    Polska ma za duzo szczepionek, a Pfizer nie chce zrezygnować :-)

    No coz, umowa to umowa.
    Ale
    -skoro tylu mamy Ukraincow, to niech Unia doplaci za ich szczepienie
    :-)
    -zrobic badania, i wykazac Pfizerowi, ze ich szczepionka nie spelnia
    deklaracji skutecznosci ? :-)

    No coz, we wrzesniu moga znow byc potrzebne ...

    J.

  • 2. Data: 2022-04-19 20:10:17
    Temat: Re: szczepionki
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 20:04, J.F pisze:
> [...]
    h-polskiego-rzadu-z-pfizerem,nId,5969966#crp_state=1

    > Polska ma za duzo szczepionek, a Pfizer nie chce zrezygnować :-)

    Pisałem kilka dni temu. Otóż polska zamówiła sześć dawek dwudawkowej
    szczepionki na każdego obywatela. Od razu... Jak to było z tym, że nikt
    nie mógł się spodziwać, że po pół roku będzie kolejna. No więc się
    spodziewano i to że na trzech się nie skończy...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2022-04-19 20:14:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 20:10:17 +0200, Shrek wrote:
    n-przeciw-covid/polska/news-ke-moze-pomoc-w-rozmowac
    h-polskiego-rzadu-z-pfizerem,nId,5969966#crp_state=1

    > Pisałem kilka dni temu. Otóż polska zamówiła sześć dawek dwudawkowej
    > szczepionki na każdego obywatela. Od razu...

    Wow, ambitnie ...

    > Jak to było z tym, że nikt
    > nie mógł się spodziwać, że po pół roku będzie kolejna. No więc się
    > spodziewano i to że na trzech się nie skończy...

    mowisz?
    Czy Sasin zamawiał?

    J.

  • 4. Data: 2022-04-19 21:01:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 20:14, J.F pisze:

    > mowisz?
    > Czy Sasin zamawiał?

    Gdzie tam sasin. Jakby sasin zamawiał to do tej pory byśmy dostali dwie
    dawki w ramach pomocy humanitarenej z jakiegoś libanu;)

    UE radośnie zamawiała...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2022-04-19 21:05:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 21:01:35 +0200, Shrek wrote:

    > Gdzie tam sasin. Jakby sasin zamawiał to do tej pory byśmy dostali dwie
    > dawki w ramach pomocy humanitarenej z jakiegoś libanu;)
    > UE radośnie zamawiała...

    No ale zgodnie z narodowymi zamówieniami.
    Wiec kto zapotrzebował tych 6 dawek ?

    J.

  • 6. Data: 2022-04-19 21:15:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 21:05, J.F pisze:

    > No ale zgodnie z narodowymi zamówieniami.
    > Wiec kto zapotrzebował tych 6 dawek ?

    Ty szurze - szczep się i nie zadawaj szurzych pytań:P Masz jeszcze
    obowiązkowe trzy dawki na wariant sprzed dwóch lat. Na pewno ci zaraz
    wyklarują, że ma to głęboki sens i był to ałtstending muw:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 7. Data: 2022-04-19 21:47:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2022 21:15:16 +0200, Shrek wrote:

    > Ty szurze - szczep się i nie zadawaj szurzych pytań:P Masz jeszcze
    > obowiązkowe trzy dawki na wariant sprzed dwóch lat. Na pewno ci zaraz
    > wyklarują, że ma to głęboki sens i był to ałtstending muw:P

    Pewnie tak, ale 6 dawek ... odwaznie.
    Albo byli dobrze poinformowani i wiedzieli, ze to tylko na 3 lata :-)

    J.

  • 8. Data: 2022-04-19 23:00:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    J.F napisał(a) :
    > -zrobic badania, i wykazac Pfizerowi, ze ich szczepionka nie spelnia
    > deklaracji skutecznosci ? :-)

    Ale po co wykazywać? Przecież w umowie jest napisane, że producent
    nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nic. To po co strzępić język.
    Umowa jest umowa.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 9. Data: 2022-04-20 06:07:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.04.2022 o 21:47, J.F pisze:

    > Pewnie tak, ale 6 dawek ... odwaznie.
    > Albo byli dobrze poinformowani i wiedzieli, ze to tylko na 3 lata :-)

    To szurska teoria:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2022-04-20 10:30:10
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    wtorek, 19 kwietnia 2022 o 20:14:35 UTC+2 J.F napisał(a):
    n-przeciw-covid/polska/news-ke-moze-pomoc-w-rozmowac
    h-polskiego-rzadu-z-pfizerem,nId,5969966#crp_state=1

    > Wow, ambitnie ...

    Australia kupiła lub zamówiła 281 mln sztuk szczepionek, co daje ok. 11 dawek na
    obywatela.
    Kanada podobnie, też po 11 na łebka. Trzeba by poguglać odnośnie tego, czy i ew. jak
    się z tego
    te kraje wycofują.

    Pozdr-
    -Rowerex