  • 1. Data: 2004-10-29 17:16:42
    Temat: sprzedaż mieszkania - co z lokatorami?
    Od: "G.G" <g...@p...onet.pl>

    Właściciel (teściowa) ma zamiar sprzedać mieszkanie (własnościowe,
    hipoteczne), w ktorym jest zameldowane i nadal mieszka małżeństwo (jej córka i
    zięć). Czy ma obowiązek zapewnić im lokal zastępczy? Jak to w tej chwili
    wygląda? Czy właściciel mieszkania ma prawo wyeksmitować osobę zameldowaną w
    nim na stałe?

  • 2. Data: 2004-10-29 18:16:56
    Temat: Re: sprzedaż mieszkania - co z lokatorami?
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "G.G" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wygląda? Czy właściciel mieszkania ma prawo wyeksmitować osobę zameldowaną

    Kto takie mieszkanie kupi? Dupek czy Hitler? Normalny człowiek tego nie
    zrobi.
    Jeśli dupek to pozwoli im mieszkac, jesli Hitler to ich wywali.

    sprawiedliwosc.

  • 3. Data: 2004-10-29 21:35:05
    Od: akanid <a...@b...poczta.fm>

    Comodant napisał(a):
    > Kto takie mieszkanie kupi? Dupek czy Hitler? Normalny człowiek tego nie
    > zrobi.
    > Jeśli dupek to pozwoli im mieszkac, jesli Hitler to ich wywali.
    >
    > sprawiedliwosc.

    won trolu

  • 4. Data: 2004-10-29 21:53:46
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > won trolu

    Do mnie piszesz czy do Leszka Millera?

    sprawiedliwosc

  • 5. Data: 2004-11-01 11:12:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Oct 2004, akanid wrote:

    > + Comodant napisał(a):
    [...]
    > + won trolu

    Wiesz, może post Comodanta był i wulgarny, może i sam Comodant
    stara się o zaklasyfikowanie jako trol - ale podsumowując
    kilka ostatnich wątków chyba nie dasz rady odmówić pewnej
    części racji jego "podsumowaniu" ?
    Popatrzmy.
    Nie ma mowy o "najmie notarialnym".
    No to FORMALNIE właściciel "ma prawo wywalenia".
    Na przeszkodzie mogą mu stanąć "prawa lokatorskie". W skrajnym
    przypadku będzie realizował "cele socjalne państwa" którymi
    państwo go raczyło obarczyć nie przejmując się w myśl zasady
    "a kto powiedział że miał sobie mieszkanie kupić" :>
    Jednocześnie *ma* on metody (odcinanie wody aż do najbliższego
    wyroku, po wyroku podłączenie tejże itd...) do utrudniania
    zycia "niechcianym".
    I co, powiesz że NIE JEST prawdą iż "normalny człowiek" (nie
    szukający takich "atrakcji") kupi takie mieszkanie ??
    Hm...
    "Ten pan ma rację. Nawej jeśli jest trolem".

    pozdrowienia, Gotfryd