  • 1. Data: 2002-01-07 10:55:03
    Temat: sprawy paszportowe
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Mam pytanie dotyczące paszportów.
    Aktualny wkrótce mi się skończy. Muszę już myśleć o nowym. I teraz
    zastanawiam się - najwygodniej byłoby mi od razu załatwić paszport mojemu
    dwuletniemu synkowi. Tyle tylko, że nie zawsze będę wyjeżdżać z nim -
    czasami będę sama. A z drugiej strony - z powodów osobistych wolałabym, żeby
    on nie miał własnego paszportu (jak mam dziecko w paszporcie to nie muszę za
    każdym razem przy przekraczaniu granicy pokazywać zgody ojca, prawda ??).
    Czy możliwe jest, aby mieć dziecko w paszporcie, ale wyjeżdżać samemu ??

    pozdrawiam

    Monika

  • 2. Data: 2002-01-07 11:20:51
    Temat: RE: sprawy paszportowe
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

[...]

    Czesc, a jestes pewna, ze tak jak dawniej mozna miec dziecko w swoim
    paszporcie? Ja, gdy wyrabialem paszport swemu 2-letniemu dziecku, musialem
    wyrobic oddzielny i tyle.
    Serdecznie pozdrawiam
    Marek JAnczur

  • 3. Data: 2002-01-07 13:03:33
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    > Czesc, a jestes pewna, ze tak jak dawniej mozna miec dziecko w swoim
    > paszporcie? Ja, gdy wyrabialem paszport swemu 2-letniemu dziecku, musialem
    > wyrobic oddzielny i tyle.

    No, tak.
    W ten sposób moje dylematy zostałyby rozwiazane przez "siłę wyższą" ;-))

    Monika

  • 4. Data: 2002-01-07 16:42:33
    Od: "Maciej Bebenek" <maciej@xxx_.komorka.org>

    Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    za
    > każdym razem przy przekraczaniu granicy pokazywać zgody ojca, prawda ??).

    Nie ma ZADNEGO obowiazku okazywania jakiejkolwiek zgody. Jest ona wymagana
    przy skladaniu wniosku o paszport.

    Pzdr,

    Maciej