  • 1. Data: 2015-05-15 19:18:09
    Temat: spolka zoo podpisanie umowy z samym soba
    Od: a...@o...pl

    jestem udzialowcem i prezesem (zarzad jednosobowy) spolki zoo, chce podpisac umowe
    zlecenie o prace z samym soba, jak to wykonac?

    Ustanowic pelnomocnika zarzadu przez uchwale i taki pelnomocnik to ze mna podpisuje?

  • 2. Data: 2015-05-15 19:45:46
    Temat: Re: spolka zoo podpisanie umowy z samym soba
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-15 o 19:18, a...@o...pl pisze:
> [...]
    zlecenie o prace z samym soba, jak to wykonac?

    > Ustanowic pelnomocnika zarzadu przez uchwale i taki pelnomocnik to ze mna

    210ksh.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-17 20:27:12
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Tak czy inaczej na wszelki wypadek powołałbym prokurenta dla tej spółki, na
    wypadek gdyby jedyny członek zarządu z jakiejkolwiek przyczyny nie mógł
    sprawować/wykonywać swoich obowiązków, czy choćby złożyć rezygnacji z
    członkostwa w zarządzie.

    -----