  • 1. Data: 2002-01-08 17:14:08
    Temat: separacja a PODZIAL majatku?
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    Witam

    Gdzie moge znalezc cos dobrze napisanego o separacji? konkretnie interesuje
    mnie, czy w ramach sprawy o separacje
    mozna wniesc wniosek o PODZIAL majatku?? bo, ze rozdzielnosc, to wiem, ale
    PODZIAL??? adwokat mowi jedno, inny drugie, a ja nie znam ustawy..

    prosze o re, dziekuje z gory
    pozdrawiam

    Lukasz
    www.garbal.hg.pl

  • 2. Data: 2002-01-09 08:44:13
    Temat: Re: separacja a PODZIAL majatku?
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    Art. 61.3 par. 1 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego (DZIAŁ V. Separacja)
    nakazuje w przypadku wniosku o separację stosować art. 58 tegoż kodeksu. Tam
    w par. 3 przeczytasz, że na wniosek jednego z małżonków sąd może w wyroku
    orzekającym separację (odpowiednie stosowanie) dokonać podziału majątku
    wspólnego, jeżeli przeprowadzenie tego podziału nie spowoduje nadmiernej
    zwłoki w postępowaniu. Prawnie logicznym i uzasadnonym jest przeprowadzanie
    podziału majątku wraz z orzekaniem o separacji. Jeżeli Twój adwokat tego nie
    wie, to go zwyczajnie zmień !
    pozdrawiam
    greg

    Użytkownik Garr Anonim <l...@k...lublin.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1f5ah$h46$...@n...lublin.pl...

  • 3. Data: 2002-01-09 18:12:55
    Temat: Odp: separacja a PODZIAL majatku?
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    witam

    | podziału majątku wraz z orzekaniem o separacji. Jeżeli Twój adwokat tego
    nie
    | wie, to go zwyczajnie zmień !

    dzieki za re
    obawiam sie ze sad moze orzec ze to 'przedluzy' postepowanie, skoro druga
    strona
    nie stawila sie na 4 z 4 rozpraw do tej pory. Poza tym jest jeszcze sprawa
    ewentualnej choroby psychicznej. Sprawa dosyc ciezka, a nie ma pieniedzy na
    drugiego
    adwokata - ten juz dostal kase :(

    | pozdrawiam
    | greg