  • 1. Data: 2015-06-23 11:27:59
    Temat: sąd internetowy
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    Mam zamiar złożyć pozew do e-sądu. Po wpisaniu frazy esąd w Google.pl
    wyświetla się na pierwszym miejscu jakiś pośrednik(?)
    http://sadinternetowy.pl
    co to takiego, nie jest to jakiś przekręt wyłudzający dane? Korzystał ktoś
    z tego?

  • 2. Data: 2015-06-23 11:30:36
    Temat: Re: sąd internetowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-23 o 11:27, korex pisze:
> [...]
    > http://sadinternetowy.pl
    > co to takiego, nie jest to jakiś przekręt wyłudzający dane? Korzystał

    e-sad.gov.pl

  • 3. Data: 2015-06-23 11:35:42
    Od: "korex" <e...@w...pl>

    > e-sad.gov.pl

    Tak, wiem ale na tej stronie sadinternetowy
    chwalą się przyspieszeniem sprawy i poradą prawną, dlatego pytam cóż to za
    twór?

  • 4. Data: 2015-06-23 11:45:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-23 o 11:35, korex pisze:

    > wiadomości news:mmb8vs$5pq$1@node2.news.atman.pl...

    > Tak, wiem ale na tej stronie sadinternetowy
    > chwalą się przyspieszeniem sprawy i poradą prawną, dlatego pytam cóż to
    > za twór?

    To jest twór taki jak kancelaria adwokacka, której możesz zlecić
    prowadzenie sprawy. Jeśli porada jest rzeczywiście darmowa, to zarabiają
    na zasądzonych kosztach zastępstwa, ale po prostu musisz przeczytać
    umowę i odpowiedzieć na pytanie, czy chcesz i potrzebujesz ich usług.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-06-23 12:03:15
    Od: "korex" <e...@w...pl>

> [...]
    > na zasądzonych kosztach zastępstwa, ale po prostu musisz przeczytać
    > umowę i odpowiedzieć na pytanie, czy chcesz i potrzebujesz ich usług.

    Chyba nie potrzebuje, chodzi o kilkaset złotych, więc nie jest to jakaś
    sprawa z pierwszych stron gazet...
    Czyli nic mi nie da korzystanie z ich usług, nie przyspieszają, ani nie
    "ubierają" sprawy w jakiś lepszy garnitur z priorytetem rozpatrzenia? ;)

  • 6. Data: 2015-06-23 12:10:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-23 o 12:03, korex pisze:
> [...]
    > Czyli nic mi nie da korzystanie z ich usług, nie przyspieszają, ani nie
    > "ubierają" sprawy w jakiś lepszy garnitur z priorytetem rozpatrzenia? ;)

    Nie.

    --
    Liwiusz