-
1. Data: 2009-06-25 07:37:29
Temat: regulamin pracy - nowy - jak wprowadzić
Od: l...@v...pl
Mamy tekst znowelizowanego Regulaminu Pracy. Uzgodniony został ze związkami. Jak
go teraz wprowadzić w życie. KP mówi o podaniu go do wiadomości i wchodzi w
życie 2 tyg. po takim podaniu do wiadomości. ALE moje pytanie brzmi czy fakt
zapoznania się z jego treścią MUSI być odnotowany przez obecnie pracujących
pracowników, czy też tylko ten obowiązek dot. nowozatrudnianych pracowników ?
dziękuję
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Prawo
-
Co robić, gdy spóźnisz się na samolot? Praktyczne porady i rozwiązania dla pasażera
-
Jak działa urlop na żądanie? Prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy
-
Pracownik pod wpływem alkoholu w pracy - jak reagować krok po kroku?
-
Lot z niespodzianką - jak overbooking zmienia podróż i jakie prawa mają pasażerowie?


do góry
Elektromobilność dojrzewa. Auta elektryczne kupujemy z rozsądku, nie dla idei