  • 1. Data: 2019-11-07 18:57:27
    Temat: pytac, bo ktos tutaj zna sie na prawie administracyjnym?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    szanowni znawcy prawa: ktos tutaj zna sie na prawie administracyjnym? mam
    problem typu (skrotowo): pisma do Zakladu Gospodarowania
    ieruchomosciami --> tryb odpowiedzi obowiazujacy / rola jednostki
    nadrzednej czyli burmistrza, etc.

  • 2. Data: 2019-11-07 19:01:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz skargę do wojewody.
    Może coś ciekawego będzie w odpowiedzi.

  • 3. Data: 2019-11-07 19:16:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 19:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > Napisz skargę do wojewody.
    > Może coś ciekawego będzie w odpowiedzi.
    Zwłaszcza, że burmistrz, to samorząd, a wojewoda, to administracja
    rządowa. Moze do biskupa diecezjalnego skargę :-D

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2019-11-07 19:18:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 18:57, 1634Racine pisze:
> [...]
    > mam problem typu (skrotowo):  pisma do  Zakladu Gospodarowania
    > ieruchomosciami  --> tryb odpowiedzi obowiazujacy / rola jednostki

    Musisz napisać, czego pismo tyczy, by można było stwierdzić, czy w ogóle
    mają obowiązek odpowiedzieć.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2019-11-07 20:17:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie ma nadzór, a jest niezależny od samorządu, i przy dzisiejszych układach
    zwykle z innej władzy.

    -----

  • 6. Data: 2019-11-07 21:13:34
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Musisz napisać,

    Nie musi.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2019-11-08 22:28:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 20:17, ąćęłńóśźż pisze:

    nadzór, a jest niezależny od samorządu, i przy

    > dzisiejszych układach zwykle z innej władzy.

    Ma nadzór nad aktami prawa, a nie poszczególnymi osobami.

    --
    Robert Tomasik

  • 8. Data: 2019-11-12 13:17:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Nov 2019 20:17:09 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > No właśnie ma nadzór, a jest niezależny od samorządu, i przy dzisiejszych układach
    zwykle z innej władzy.

    Najprościej zadzwonić do Banasia.

    --
    uzdrawiam