  • 1. Data: 2002-01-02 11:10:10
    Temat: przypomnijcie mi: dot. orzeczenia Trybunalu w Strasbourgu
    Od: "bart" <j...@p...onet.pl>

    Byla taka sytuacja, ze ktoregos ministra ktostam nazwal "kretynem", a jak go
    polski sad skazal, to ow odwolal sie do Trybunalu w Strasbourgu i zostal
    uniewinniony.

    Przypomnijcie mi: o ktorego ministra chodzilo i jak sie zakonczyla ta
    sprawa?

    Pozdrawiam, Bart.

  • 2. Data: 2002-01-04 00:11:53
    Od: n...@y...com (nikotyniarz)

    "bart" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > uniewinniony.
    >
    > Przypomnijcie mi: o ktorego ministra chodzilo i jak sie zakonczyla ta

    Janowski versus Polandia, aka Cwoki ze Zdunskiej Woli:
    http://hudoc.echr.coe.int/Hudoc1doc2\HEJUD\200104\ja
    nowski%20batj.doc