  • 1. Data: 2021-12-02 22:40:50
    Temat: przycichło o RODO
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Czy ma ktoś czeski lub słowacki paragon ze sklepu jakiegokolwiek ?
    Czy na czeskich paragonach są dane kasjera ?

    Co na to czeskie RODO ?

  • 2. Data: 2021-12-02 23:03:22
    Temat: Re: przycichło o RODO
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-02-grudnia-2021 o 22:40, Krzysztof kw1618 pisze:
    > Czy ma ktoś czeski lub słowacki paragon ze sklepu jakiegokolwiek ?
    > Czy na czeskich paragonach są dane kasjera ?
    >
    > Co na to czeskie RODO ?

    Może Czesi są mądrzejsi od tego całego SRODO?

  • 3. Data: 2021-12-03 12:49:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 grudnia 2021 o 22:41:07 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > Czy ma ktoś czeski lub słowacki paragon ze sklepu jakiegokolwiek ?
    > Czy na czeskich paragonach są dane kasjera ?
    >
    > Co na to czeskie RODO ?

    O, a masz taki paragon, gdzie byłyby prawdziwe dane kasjera?
    Ostatnio pisała tu taka jedna, że w pracy ma plakietkę z imieniem i nazwiskiem - a
    potem widzi, że klienci wyszukują ją w sieciach społecznościowych.
    To teraz będzie można i po paragonie? ;>

    A na serio to jak zawsze widziałem tam jakieś "admin" czy inny nic nie znaczący ciąg
    znaków.

    A, jak się interesujesz RODO to sprawdź, jak w szkołach raportowane są do sanepidu
    kontakty dzieciaków/nauczycieli z zakażonymi.

  • 4. Data: 2021-12-03 12:55:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Dec 2021 03:49:18 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A na serio to jak zawsze widziałem tam jakieś "admin" czy inny nic nie znaczący
    ciąg znaków.

    Właśnie patrzę na paragon z Lidla i w rubryce "kasjer" jest dwucyfrowy
    numer. Dodam jeszcze, że korzystałem z kasy samoobsługowej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-12-03 13:25:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 grudnia 2021 o 12:55:01 UTC+1 Olin napisał(a):

    > Właśnie patrzę na paragon z Lidla i w rubryce "kasjer" jest dwucyfrowy
    > numer. Dodam jeszcze, że korzystałem z kasy samoobsługowej.

    No tak, na dzisiejszym samo-stonko-paragonku mam: "#Kasa 14 Kasjer nr 12".
    To coś jak z tym "numerem siódmym" ;>
    Echh, brak kontaktu z człowiekiem (w kerfurze przebudowali teraz i kasy z kasjerami
    dali tak z boku, że ciężko trafić, ciekawe, jak to wygląda w godzinach szczytu - oj,
    nie zapomnę, jak się covid zaczynał i półki z ryżem były puste ;) - bo ja tylko z
    rana chodzę, choć ostatnio od 9 do 10 to jakoś ta godzina dla przewrażliwionych - bez
    muzyki i z przygaszonymi światłami - to raz bywa a raz nie - bo na linii - wejście
    teraz mega szerokie, nieupilnujesz bezmaseczkowców i dezynfekcji dłoni - w leclercu
    każdemu psikał ochroniarz, tertaz stoi automat, pewnie taniej, ale może ochroniarz
    złapał w końcu covid - są tylko kasy samoobsługowe, tak z 16 chyba) - bo do
    obsługowych kolejki, czynna jedna max. dwie (do odebrania naklejek trzeba się było
    nastać) - powoduje, że już do tej kasy mówię "dziękuję, pani robo" ;>
    Kolejny level to będzie nauczenie się na pamięć kodów bananów, papryki itp. - póki co
    nie mam aż takiego dopingu, jakby ta kasa za każdym razem po pacnięciu w ekran mówiła
    "wybierz produkt lub wpisz kod", "owoce" (dobrze, że jakiś debil nie padł na pomysł
    zrobienia pośredniej kategorii "owoce i warzywa"), "banan premium luz" - to bym się
    nauczył szybciej, póki co udaje mi się być szybszym od "skanuj artykuł" i "włóż
    towar do pojemnika" ;>
    Dobrą opcją by było, jakby po wyborze obrazków kasa dyktowała kod - można by się
    nauczyć.

  • 6. Data: 2021-12-03 13:31:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Dec 2021 04:25:42 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Kolejny level to będzie nauczenie się na pamięć kodów bananów, papryki itp.

    W Oszołomie to jest uciążliwe, ale tam wagi na szczęście zaraz przy owocach
    i warzywach, więc można szybko podejrzeć numerek papryki czy czego tam.
    W Lidlu i Kauflandzie jakoś da się owoce i warzywa podać alfabetycznie i
    nie ma problemu ze znalezieniem nazwy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2021-12-03 13:41:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 grudnia 2021 o 13:31:48 UTC+1 Olin napisał(a):

> [...]
    > i warzywach, więc można szybko podejrzeć numerek papryki czy czego tam.
    > W Lidlu i Kauflandzie jakoś da się owoce i warzywa podać alfabetycznie i

    W kerfurze nie ma wagi w kasach (ani obsługowych ani samoobsługowych), ale jak
    zapomnisz, to nie problem - jest (a może była, bo jak te kasy z boku i mniej, to może
    zmienią) jedna kolejka do wszystkich kas, przy samej kasie nikt już nie stoi za tobą
    i covidem w kark nie pluje - i kasjer sam pójdzie na stoisko warzywne i zważy -
    przeteestowane ;>

    Ale najlepsze są kasy samoobsługowe (a innych już chyba nie ma) w decathlonie.
    Wkładasz przedmiot do pudła, a komputer sam zgaduje, co to jest - nie ma kodów
    kreskowych, bo oni sprzedają tylko własne marki. Czary. Hmm, w sumie to nie wiem, jak
    się kupuje np. rower...

  • 8. Data: 2021-12-03 14:08:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 03.12.2021 o 12:55, Olin pisze:

    > Właśnie patrzę na paragon z Lidla i w rubryce "kasjer" jest dwucyfrowy
    > numer. Dodam jeszcze, że korzystałem z kasy samoobsługowej.

    W razie jak samoobsługowa kasa się zatnie, albo wykryje alko do
    sprawdzenia dowodu osobistego, to przywoła tego kasjera z dwucyfrowym
    numerem :)

    Pozdrawiam
    Piotr