  • 1. Data: 2010-06-27 19:16:49
    Temat: przekazanie do innego organu administracji pulicznej
    Od: rudy <w...@o...pl>

    Witam.

    OSRodek pomocy społecznej podpadł mi i zastanwaiam sie czy cos mi grozi
    jesli na dziennik podawczy zgłosze im 500 dziur w drogach naszego kraju
    w roznych powiatach i gminach...

    powinni to przekazać postanowiem do odpowiednich jednostek art 65 KPA...

    oczywiscie po 30 dniach 500 skarg do SKO na bezczynność... ktore tez
    pownni przekazać...

    czy cuś mi grozi za taki myk ??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-28 10:02:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Jun 2010, rudy wrote:

> [...]
    > na dziennik podawczy zgłosze im 500 dziur w drogach naszego kraju w roznych

    Po pierwszej informacji (z podaniem podstawy prawnej) wskazującej
    własciwy organ, niewątpliwie będą mogli Ci zarzucić umyślne naruszanie
    zasady wyrażonej w art.5KC.
    Czy coż za to grozi... nie wiem, nie chce mi się KK przekopywać ;)

    pzdr, Gotfryd