  • 1. Data: 2004-01-15 08:23:14
    Temat: przejscie na dzialnosc gospodarcza
    Od: "Asia" <o_asia(antyspam)@gazeta.pl>

    Witam,
    w mojej firmie zaproponowano pewnej czesci pracownikom przejscie z umowy o
    porace na dzialnoc gospodarcza.
    Lepsze warunki finansowe i usluga ksiegowosci ze strony pracowadacy w
    ramach wspolpracy, zostaly zaakceptowane pozytywnie przez pracownikow.
    Mam takie pytanie, jakim najlepszym sposobem jest rozwiazanie umowy w takiej
    sytuacji?
    Czy obustronne porozumienie stron, przyczyna- chec zalozenia dzialnosci
    gosp. przez pracownika, bedzie dobrym rowiazania umow na czas nieokreslony?
    Kolejna sprawa , jesli na takie rozwiazanie przystaje 10-12 osob, czy wtedy
    musimy powiadamaiac jakis Urzad? Firma zatrudnia 19 osob.
    Czy obowiazuja nas jakies odprawy, ekwiwalent za urlop, ubiegloroczny,
    tegoroczny, inne dni przepracowane, a nie wykorzystane w grudniu?
    Czekam na uwagi, z gory dziekuje.

    Z pozdrowieniami.
    _______
    asia