  • 1. Data: 2002-01-06 18:01:20
    Temat: proszę o pomoc ....
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    Moim zmartwieniem są Organy Podatkowe . Proszę o materiały , literaturę ,
    opracowania związane z tym tematem!!!!!!

  • 2. Data: 2002-01-07 08:17:18
    Temat: Re: proszę o pomoc ....
    Od: stern <s...@f...id.pl>

    Artur przeczytał/a(?), pomyślał/a(?), napisał/a(!):

    > Moim zmartwieniem są Organy Podatkowe . Proszę o materiały , literaturę ,
    > opracowania związane z tym tematem!!!!!!

    a ile masz lat na przeczytanie wszystkiego? :-)
    może konkrety...

    Pozdrowienia
    Marcin
    --
    "Chodzi stabilniej niż win 2000
    (przynajmniej do teraz :-))) ), coś jak linux :-)))))."

    Mariusz Biernaczyk
    na ms-news.pl.windowsxp

  • 3. Data: 2002-01-08 17:30:22
    Od: "Artur" <a...@w...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@f...id.pl> napisał w wiadomości

    > a ile masz lat na przeczytanie wszystkiego? :-)
    > może konkrety...
    >

    > Pozdrowienia
    > Marcin
    > --
    > Witam Pana Marcina i dziękuję za odpowiedż.
    Literatury i materiałów na temat organów podatkowych ogólnie jest
    niewiele.Na zgromadzenie materiałów mam kilka miesięcy i kilka miesięcy na
    przeczytanie.A konkretnie chodzi o :HISTORIĘ -organów podatkowych i
    skarbowych , ich strukturę , organizację , funkcje i zadania.(w tym
    Inspektor kontroli skarbowej).Chciałbym też wiedzieć jak te organy
    funkcjonują w kilku krajach Europy (Niemcy , Francja , Szwecja , Włochy )."

    Z góry dziękuję i pozdrawiam!!!!!

  • 4. Data: 2002-01-08 20:56:31
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Moim zmartwieniem też bywają organy podatkowe, no może z trochę innego bardziej
    przyziemnego powodu. Mogę poszperać po Szwedzkich zasobach - ale z tym językiem
    sobie poradzisz? Jak mam coś tłumaczyć, to muszę mieć obietnicę o przysłaniu
    całej pracy do zamieszczenia na www.bezpartyjni.pl
    Pozdrawiam.
    Proszę o odpowiedz prywatnie, bo mogę zapomnieć o tym poście.
    z...@b...pl