  • 1. Data: 2006-05-07 22:26:54
    Temat: produkcja zywnosci w gospodarstwie agroturystycznym
    Od: "Malina" <m...@C...pl>

    Witam,
    jakie wymogi nalezy spelnic, by moc produkowac zywnosc - zarowno na wlsane
    potrzeby, jak i na sprzedaz - w gospodarstwie agroturystycznym. Mysle tu o
    wyrobach wieprzowych, mleku i jego przetworach, a takze przetworach
    owocowo-warzywnych (kompoty, soki, powidla, etc.)?
    Mysle o wprowadzeniu systemow zarzadzania jakoscia ISO i HACAP, czy to
    bedzie wystarczajace?

    Z powazaniem,
    Jacek >kecajs<

  • 2. Data: 2006-05-10 13:42:39
    Od: stern <s...@0...pl>

    Malina napisał(a):
> [...]
    > owocowo-warzywnych (kompoty, soki, powidla, etc.)?
    > Mysle o wprowadzeniu systemow zarzadzania jakoscia ISO i HACAP, czy to

    tzn. mam Ci wymienić wszystkie wymogi?

    jeśli tak się zabierasz za spożywkę, to od razu daj sobie spokój. ;)