  • 1. Data: 2002-01-07 07:48:16
    Temat: prawo wodne ?
    Od: <m...@t...com.pl>

    witam,
    Interesuje mnie do kogo nalezy czesc dzialki, na ktorej jest rezlewisko wodne,
    czy do Skarbu Panstwa (lub temu podobne), czy do wlasciciela dzialki na ktorej
    jest to rozlewisko. Dodam, ze przez ta dzialke przeplywa mala rzeczka, ktora
    tworzy te rozlewisko.

    -m

  • 2. Data: 2002-01-08 13:56:16
    Temat: Re: prawo wodne ?
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Wydaje mi sie ze rozlewisko moze nalezec do wlasciciela ale rzeczka juz nie
    (ciek podstawowy).