    From: "koser" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo budowlane - kontener handlowy
    Date: 1 Sep 2004 10:52:08 +0200

    Mam zamiar postawić pod własną działalność gospodarczą niewielki pawilon
    handlowy (12 m2), a właściwie przestawić go tylko z innego miejsca. Jakie
    dokumenty, w jakiej kolejności i gdzie powinienem uzyskać?? Rozumiem,że musi być
    zezwolenie budowlane nawet jeśli nie będzie on na stałe przytwierdzony do
    podłoża (a jeśli nie, czy mógłbym podłączyć do niego prąd).Jakiej wielkości
    działkę muszę mieć pod takiej wielkości obiekt (wysokość około 3 metrów,12m2).
    Czy jeżeli go przenoszę z innego miejsca(a nie buduje) mogę ominąć jakieś koszty
    (plany,badania ppoż. itp...).

    Z góry dziękuję życzliwym ...