  • 1. Data: 2002-01-04 13:55:53
    Temat: prawo administracyjne
    Od: "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl>

    Witam Grupę;
    właśnie przygotowywuję się do egzaminu z sądownictwa administracyjnego.
    Jeśli można prosiłbym o pomoc w udzieleniu odpowiedzi na nast. pytania:
    1. Jakie przepisy proceduralne mają zastsowanie w ustawie o NSA?
    2. Kogo wiąże orzeczenie Sądu?
    3. Jakie środki dyspozycyjne posiada Sąd w razie niewykonania orzeczenia.

    Sam niestety nie bardzo mogę to znaleźć. Ani w Rozporządzeniu Prezydenta RP
    z dn. 28.09.1995 w sprawie ustalania struktury organizacyjnej NSA i
    regulaminu jego działania ani w Ustawie z 11.05.1995 o NSA. A może juz
    jestem zbyt zmęczony i nie dowidzę...?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Z pozdrowieniami

    - Andrzej

    E...@p...onet.pl

    GG# 2050

    Chcesz mało, osiągniesz jeszcze mniej.
    Chcesz wiele, osiągniesz wiele.
    Nie stosuj podłogi jako sufitu...

  • 2. Data: 2002-01-05 17:02:29
    Temat: Re: prawo administracyjne
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie stosuj podłogi jako sufitu...
    >

    > Poczytaj dokładnie ustawę o NSA a w szczególności przepisy od art. bodajże 29 do 32
    i od 55 do 60 a także wymienione w art. 58 przepisy kpa oraz przepisy kpc i
    ............chwilę odpocznij :)

  • 3. Data: 2002-01-06 19:42:58
    Od: "Andrzej Marzec" <E...@p...onet.pl>

    > Poczytaj dokładnie ustawę o NSA a w szczególności przepisy od art. bodajże
    29 do 32 i od 55 do 60 a także wymienione w art. 58 przepisy kpa oraz
    przepisy kpc i ............chwilę odpocznij :)

    O.K. Thx. I will