  • 1. Data: 2002-10-16 14:45:15
    Temat: pozew do sądu pracy
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    kilka osób z mojej byłej pracy napisało wspólny pozew przeciwko pracodawcy
    (tzn. pracownicy po stronie powodowej, pracodawca po stronie pozwanej).
    Ponieważ sąd właściwy jest w innej miejscowości, chcemy wysłać pozew wraz z
    załącznikami pocztą na adres sądu za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Czy
    powinniśmy wysłać wszystkie odpisy pozwu ( tzn. każdego ze strony powodowej,
    egz. dla pozwanego i egz. dla sądu) czy tylko odpisy dla sądu i pozwanego?
    Każdy z powodów chciałby mieć stempel biura podawczego sądu na swoim odpisie
    pozwu. Jak powinniśmy postąpić.
    z góry dziękuję za pomoc

    Tom

  • 2. Data: 2002-10-16 17:01:10
    Temat: Re: pozew do sądu pracy
    Od: "bzr" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Każdy z powodów chciałby mieć stempel biura podawczego sądu na swoim odpisie

    Witaj!

    Wystarczy wysłać 2 egz. pozewu /dla sądu i pozwanego/.
    Można oczywiście wysłać kilka egzemplarzy - każdy powód wysyła swój pozew no
    i ma potwierdzenie-ale narobi to w sądzie zamieszania.Będzie zarejestrowane
    kilka spraw.Dlatego radzę wysłać jeden komplet i ewentualnie skserować
    potwierdzenie odbioru dla wszystkich.

    Pozdrawiam .bzr.