1. Data: 2005-02-16 13:16:24
Temat:pozew do Sądu Pracy w Krakowie
Od:"TH" <i...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś zna adres i nazwę Sądu Rejonowego Wydział Pracy w Krakowie.
Skąd mogę ściągnąć wzór pozwu o zapłatę wynagrodzenia za pracę (Pracodawca
zalega z zapłatą 6 pensji pracownikowi)
Wręcza wuypowiedzenie 3 miesięczne. Jeśli pracownik znajdzie pracę czy
może złożyć wypowiedzenie natychmiastowe z przyczyn zakładu pracy par. 55
KP
TH

2. Data: 2005-02-16 13:18:25
Temat:Re: pozew do Sądu Pracy w Krakowie
Od:bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

TH wrote:

> [...]
> Wręcza wuypowiedzenie 3 miesięczne. Jeśli pracownik znajdzie pracę czy
> może złożyć wypowiedzenie natychmiastowe z przyczyn zakładu pracy par. 55
www.google.pl

sąd pracy Kraków

Wyniki 1 - 10 spośród około 40,300 dla zapytania sąd pracy Kraków.
(Znaleziono w 0,36 sek.)

Wrota Małopolski - Portal Województwa Małopolskiego
... Nazwa, Miejscowość. Sąd Rejonowy, Wydz. IV Pracy i Ubezpieczeń
Społecznych, Kraków.
Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, Nr tel.: 12 619 55 61, 12 619 51 00. ...
www.wrotamalopolski.pl/root_Niepelnosprawni/
Orzecznictwo/Orzecznictwo/Okregowy+sad+pracy+i+ubezp
ieczen/ - 49k - Kopia -
Podobne strony

i tam

3. Data: 2005-02-16 14:05:32