  • 1. Data: 2005-02-16 13:16:24
    Temat: pozew do Sądu Pracy w Krakowie
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    czy ktoś zna adres i nazwę Sądu Rejonowego Wydział Pracy w Krakowie.
    Skąd mogę ściągnąć wzór pozwu o zapłatę wynagrodzenia za pracę (Pracodawca
    zalega z zapłatą 6 pensji pracownikowi)
    Wręcza wuypowiedzenie 3 miesięczne. Jeśli pracownik znajdzie pracę czy
    może złożyć wypowiedzenie natychmiastowe z przyczyn zakładu pracy par. 55
    KP
    TH

  • 2. Data: 2005-02-16 13:18:25
    Temat: Re: pozew do Sądu Pracy w Krakowie
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    TH wrote:

> [...]
    > Wręcza wuypowiedzenie 3 miesięczne. Jeśli pracownik znajdzie pracę czy
    > może złożyć wypowiedzenie natychmiastowe z przyczyn zakładu pracy par. 55
    www.google.pl

    sąd pracy Kraków

    Wyniki 1 - 10 spośród około 40,300 dla zapytania sąd pracy Kraków.
    (Znaleziono w 0,36 sek.)

    Wrota Małopolski - Portal Województwa Małopolskiego
    ... Nazwa, Miejscowość. Sąd Rejonowy, Wydz. IV Pracy i Ubezpieczeń
    Społecznych, Kraków.
    Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, Nr tel.: 12 619 55 61, 12 619 51 00. ...
    www.wrotamalopolski.pl/root_Niepelnosprawni/
    Orzecznictwo/Orzecznictwo/Okregowy+sad+pracy+i+ubezp
    ieczen/ - 49k - Kopia -
    Podobne strony

    i tam

  • 3. Data: 2005-02-16 14:05:32