    From: "załamany" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potrącenie pieszego na pasach - jakie konsekwencje?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 09:11:13 +0100

    Wczoraj wieczorem potrąciłem starszą panią na przejściu, przyczyna? - sam do
    końca nie wiem, zagapiłem się i za późno zacząłem hamować, było ślisko i
    nieudało mi się wyhamować. Osoba starsza koło 80 lat, doznała uszerbku na
    zdrowiu, złamanie miednicy i przedramia. Wezwałem pogotowie i policję, byłem
    w 100% trzeźwy. Czuję się okropnie, wina leży po mojej stronie. Jakie
    czekają mnie konsekwencje? Odebranie prawa jazdy? dożywotnio czy na
    określony czas?, jaki wyrok? Odszkodowanie dla osoby poszkodowanej?
    Chciałbym wiedzieć co może mnie teraz czekać bo ta niewiedza teraz mnie
    wykończy psychicznie...

    Pozdrawiam,
    załamany beznadziejny kierowca....