  • 1. Data: 2002-01-07 18:16:25
    Temat: postepowanie nakazowe
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    Czy mozliwe jest wystapienie z nowym roszczeniem obok roszczenia
    pierwotnego (art. 193/3kpc) po zgloszeniu przez pozwanego zarzutow od
    nakazu zaplaty wydanego w postepowaniu upominawczym?

    wiem ze nie jest to mozliwe w postepowaniu nakazowym, a jak jest w
    post. upominawczym?

    dzieki za odpowiedz.
    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl

  • 2. Data: 2002-01-07 20:43:40
    Temat: Re: postepowanie nakazowe
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article Mon, 7 Jan 2002 19:16:25 +0100, Daniel <d...@h...pl> says...
    > Czy mozliwe jest wystapienie z nowym roszczeniem obok roszczenia
    > pierwotnego (art. 193/3kpc) po zgloszeniu przez pozwanego zarzutow od
    > nakazu zaplaty wydanego w postepowaniu upominawczym?

    Juz wiem, jest mozliwe.
    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl