  • 1. Data: 2020-09-10 11:11:51
    Temat: posada dla katechety
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    CBA zajęło się budową słynnego węglowego bloku C w elektrowni Ostrołęka.
    To wprawdzie zaskakuje, ale mieści się w ramach porachunków
    wewnątrzmafijnych.

    W artykule
    https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,26
    284682,jak-w-ostrolece-przeciwstawili-polske-mocy-po
    lsce-niemocy.html?_ga=2.216184405.2131411481.1599461
    478-1609251266.1595588080#a=190&c=8000
    czytamy:
    "Bo na przykład na miejsce S. powołał byłego prezesa Ostrołęki pana Janusza
    Kotowskiego, który o energetyce wie tyle, że potrafi prąd włączyć w domu.
    Zresztą obecnie trwa konkurs na wiceprezesa Energa Ostrołęka SA. W tym
    postępowaniu startuje były zastępca pana Kotowskiego pan Grzegorz Płocha, z
    wykształcenia też katecheta. Dwa poprzednie postępowania uwalono, bo pan
    Płocha ich nie przeszedł. Za PO-PSL w zarządzie elektrowni były dwie osoby,
    w radzie nadzorczej - pięć, a dyrektorów - trzech. Teraz zarząd jest
    trzyosobowy, rada nadzorcza to osób siedem i chyba siedmiu dyrektorów. Z
    tego trzech katechetów."

    Jest jakiś przepis, który zabrania katechecie piastować dyrektorskie
    stanowisko w elektrowni, czy totalna opozycja rutynowo się czepia?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-09-10 12:26:23
    Temat: Re: posada dla katechety
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...
> [...]

    >pan
    >Płocha ich nie przeszedł. Za PO-PSL w zarządzie elektrowni były dwie

    Czegos tu nie rozumiem .. to kto organizowal te postepowania, ze nie
    przeszedl ten, kto mial przejsc ?

> [...]
    >Jest jakiś przepis, który zabrania katechecie piastować dyrektorskie
    >stanowisko w elektrowni, czy totalna opozycja rutynowo się czepia?

    Cos tam powinien kandydat umiec ... ale przeciez wazne jest, aby
    pilnowal Wartosci ustalonych przez Partie :-)

    Tylko
    https://bip.um.ostroleka.pl/contentsversions/581/890
    /preview
    "Grzegorz Płocha jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji
    Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada dyplom ukończenia studium
    zarządzania w pomocy społecznej i dyplom organizacji w służbie
    zdrowia."

    Byl tez wieloletnim radnym, oraz zastepca prezydenta Ostrołeki, wiec
    czegos sie tam nauczyl ... chyba.

    A katecheta ... wystarczy do tego jakis kurs, czy trzeba teologie na
    Uniwersytecie ukonczyc ?
    Zawsze to wyższe wyksztalcenie :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-09-10 12:50:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 12:26:23 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > zdrowia."
    >
    > Byl tez wieloletnim radnym, oraz zastepca prezydenta Ostrołeki, wiec

    Może się i się nauczył, ale pracował wbrew ustawie, a sprawą jego
    zatrudnienia zajęła się prokuratura.

    "Grzegorz Płocha pracował w spółce Energa Elektrownie Ostrołęka na
    stanowisku dyrektora biura zarządu spółki. Jego zatrudnienie nie trwało
    jednak długo. Przeszkodą okazały się prawdopodobnie zapisy ustawy o
    samorządzie gminnym (przepisy antykorupcyjne). Chodzi o zakaz zatrudnienia
    samorządowców w instytucjach czy firmach, którym wydawali decyzje
    administracyjne. Takie decyzje ratusz wydawał ostrołęckiej elektrowni, na
    przykład przy inwestycjach.

    Pracą Płochy w elektrowni zainteresował się Krzysztof Majkowski, były
    senator i pracownik elektrowni, który złożył do ostrołęckiej prokuratury
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa. Majkowski w Energa
    Elektrownie Ostrołęka przepracował prawie 40 lat i jak sam stwierdził,
    wszystko co wiąże się z funkcjonowaniem tej spółki jest mu bardzo drogie i
    ważne.

    - Nikt mnie nie przekona, że zatrudnianie na siłę w tej spółce specjalistów
    od chowu gęsi lub kaczek, wieloletnich pracowników kultury, katechetów czy
    dyrektorów do spraw sportu, będzie z korzyścią dla funkcjonowania
    profesjonalnej spółki energetycznej - powiedział nam Krzysztof Majkowski."

    https://www.moja-ostroleka.pl/art/1553692044/czy-byl
    y-wiceprezydent-ostroleki-byl-zatrudniony-w-elektrow
    ni-wbrew-ustawie

    Co ciekawe, ów Krzysztof Majkowski to polityk PiS.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-09-10 13:58:54
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 10.09.2020 o 11:11, Olin pisze:

    > Jest jakiś przepis, który zabrania katechecie piastować dyrektorskie
    > stanowisko w elektrowni, czy totalna opozycja rutynowo się czepia?

    Powinno być chociaż jakieś szkolenie, fikcyjne czy nie, to sprawa
    drugorzędna, ale szkolenie lub wykształcenie z branży zakładu, gdzie
    piastuje się wyższe stanowisko.

    tak jak w aptece, może sprzedawać leki tylko technik lub mgr farmacji.

    Chyba, że katecheta zatrudniony jest w kaplicy przyzakładowej, jako
    dyrektor kaplicy.

  • 5. Data: 2020-09-10 14:32:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 13:58:54 +0200, Henryk Hajdan napisał(a):

    > Powinno być chociaż jakieś szkolenie, fikcyjne czy nie, to sprawa
    > drugorzędna, ale szkolenie lub wykształcenie z branży zakładu, gdzie
    > piastuje się wyższe stanowisko.

    Katecheci znają się na światłości wiekuistej, więc z prądem elektrycznym ma
    to co nieco wspólnego.

  • 6. Data: 2020-09-10 14:41:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pracowałeś w Wydziale IV SB?
    To ile Ci obciął PiS z emerytury?

    -----

  • 7. Data: 2020-09-10 15:13:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Sep 2020 14:41:32 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Pracowałeś w Wydziale IV SB?

    Swoich kolegów z lat młodości powinieneś szukać w lokalnych strukturach
    PiS; na pewno znajdziesz kogoś, żeby powspominać stare dobre czasy.

  • 8. Data: 2020-09-12 14:44:28
    Od: a...@g...com

    użytkownik Olin napisał:
    > Za PO-PSL w zarządzie elektrowni były dwie osoby,
    > w radzie nadzorczej - pięć, a dyrektorów - trzech.

    > Teraz zarząd jest
    > trzyosobowy,

    Faktycznie jest 3 osoby.

    > rada nadzorcza to osób siedem

    Zgadza się.
    http://www.energaostroleka.pl/elektrownia/wladze-spo
    lki/

    Tu daję plusa Olinowi.

    > powołał byłego prezesa Ostrołęki pana Janusza
    > Kotowskiego, który o energetyce wie tyle, że potrafi prąd włączyć w domu.

    Tu daję minusa Olinowi za półprawdę z GWna:

    ... dyrektorem Społecznego Liceum Ekonomicznego w Ostrołęce
    ... w 2006 został wybrany prezydentem Ostrołęki.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Janusz_Kotowski

    Trza się sprawie przyjrzeć bliżej ilu i gdzie nawsadzano pisoskich
    swojaków. Nu i po ile jest kWh w Ostrołęce i okolicach!

  • 9. Data: 2020-09-12 14:52:18
    Od: a...@g...com

    użytkownik Olin napisał:
    > Za PO-PSL w zarządzie elektrowni były dwie osoby

    Olin k..wa jesteś genialny!

    Mówisz że za peło w elektrowni Ostrołęka było 2 swojaków pełoskich?

    Ja ich naliczyłem rotacyjnie 35 sztuków i pewnie kazy dostał Big
    odprawę pełoską:) Dzięki Olin za ten trop:)

    W samym czerwcu 2015 odwołano z rady 8 swojaków pełoskich:)

    http://krs.infoveriti.pl/Energa,Elektrownie,Ostrolek
    a,Rada,nadzorcza,KRS,0000061837.html

    Dzięki Ci Olinku za naświetlenie sprawy:)

    Aj waj! By było jak dawniej, by rotacja i odprawy były jak dawniej!