    From: "cOOba" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oznaczenie grupy krwi
    Date: 7 May 2005 16:10:07 +0200

    Ostatnio sam miałem okazję się na własnej skórze przekonać, że czasem warto
    być świadomym swojej grupy krwi. Ściślej rzecz biorąc to ja znam swoje 'Rh'
    ale czasem zdarzają się sytuacje, że trzeba mieć to 'czarno na białym' (choćby
    ostatnio, kiedy rozmawiałem z anestezjologiem przed operacją i jak
    powiedziałem, że znam swoją grupę to On odparł, że musi mieć na to papier i
    musiałem w tym celu wykonać badania, ale gdybym miał to w dowodzie to inna
    sprawa ;) ).Stąd też moja poważne pytanie: Czy jest możliwe (a jeśli tak, jak
    to należy zrobić) wstemplowanie już oznaczonej na papierze grupy krwi na
    przyszłość do dowodu osobistego, czy jest to możliwe tylko dla krwiodawców ?
    Jeśli to możliwe to gdzie mogę to załatwić. Sorry za banalne pytanie ;)