  • 1. Data: 2005-05-07 13:45:18
    Temat: oszustwo - kwota
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    Witam
    czy jest kwota od której podejmowane sa czynnosci karne czy nie ma to
    znaczenia ?
    Jesli zostałem oszukany na kwotę 20 zł to czy zgłoszenie tego faktu
    (posiadam dowody) spododuje iz zostanie przeprowadzone sledztwo?. Wg.
    mojej wiedzy jest ok 10 osób naciągnietych (oczywiście allegro) na
    podobne kwoty.
    Jak należy zareagować ? (nie chciałbym tego puścić płazem)

    Pozdrawiam
    VG

  • 2. Data: 2005-05-07 14:32:08
    Temat: Re: oszustwo - kwota
    Od: Jarek <s...@o...pl>

    In article <d5ih5f$2od$1@nemesis.news.tpi.pl>, g...@p...onet.pl
    says...
    > Witam
    > czy jest kwota od której podejmowane sa czynnosci karne czy nie ma to
    > znaczenia ?

    Dla sciagania przestepstwa z art. 286 kk wartosc szkody nie ma
    znaczenia.

    --
    Pozdrawiam, Jarek
    PGP: 0x7E9C34CA

  • 3. Data: 2005-05-08 13:18:18
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jarek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >Dla sciagania przestepstwa z art. 286 kk wartosc szkody nie ma
    >znaczenia.

    No chyba, ze prokurator bedzie chcial podciagnac pod znikoma szkodliwosc :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Pozdrawiam, Jarek