    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "oplata klimatyczna"
    Date: Sat, 23 Jul 2005 10:42:20 +0200

    witam
    juz pare razy bylo walkowane, ale wnioskow zadnych znalezc nie moge
    (konkretnych) co zrobic. Moze to czepianie sie - ale jezdze w celach
    'handlowych' po polsce, i dlaczego musze (?) placic "oplate klimatyczna"
    podczas pobytu np w trojmiescie?
    nie moge znalezc na jakiej podstawie ta oplata jest wprowadzona (decyzja
    rady miasta? jesli tak, to na jakiej podstawie? i na kogo jest
    nakladana?) ale nie wierze by cala populacja np gdanska placila 1zl
    dziennie za oddychanie...
    dodam ze w ramach maksymalnych oszczednosci nocuje w akademikach, i przy
    oplacie za nocleg doliczaja ta nieszczesna zlotowke. Nie zeby mnie na
    1zl nie bylo stac, ale dlaczego mam placic za cos takiego jak powietrze?
    (w srodku miasta, srednio swieze). Czy jest mozliwosc wykrecenia sie z
    takich podatkow od oddychania? na co sie mozna powolac?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173