  • 1. Data: 2002-11-07 08:31:15
    Temat: odzyskanie wp?aconej zaliczki
    Od: mp <l...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chia?bym sie; Was poradzic' co powinienem zrobic' maja;c taki problem.
    Moja dziewczyna mia?a zamiar dokonac zakupu p?aszczu zimowego.
    W jednym ze sklepów zrwóci?a uwage na jednen z p?aszczy, ale z.e nie
    by?a do kon'ca do niego przekonana postanowi?a go nie kupowac' i poradzic'
    sie; mojej opini.
    Kobieta za lada; widza;c zainteresowanie klientki zaproponowa?a z.e od?oz.y
    p?aszczyk ale poniewaz. towar nie be;dzie wystawiany zaproponowa?a
    zaliczke; w wys 200PLN na która; moja dziewdzyna niestety sie; zgodzi?a.
    Jednak stwierdzilis'my z.e jednak p?aszcza nie kupujemy i po dwóch dniach
    dziewczyna posz?a do sklepu w celu odzyskania wp?aconej kwoty.
    W?as'cicielka sklepu nie by?a sk?onna oddac pieniedzy, stwierdzi?a
    z.e towar zbyt d?ugo nie by? doste;pny dla innych klientów i nalez.y sie;
    jej za to rekompensata w wysokos'ci 50PLN.
    Prosze; napiszcie mi co moge; z tym fantem zrobic' i ewentualnie na co sie;
    powo?ac' przy rozmowie z w?as'cicielka;

    z góry dzie;kuje;
    Mateusz
    Mam problem i nie wiem