  • 1. Data: 2015-02-27 19:47:10
    Temat: o płodności (p)osłów
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W Polsce w życie weszło łącznie 25 634 stron maszynopisu nowego prawa,
    nowych ustaw, rozporządzeń i innych dokumentów, które tworzą lub
    zmieniają obowiązujące przepisy prawa - wynika z obliczeń firmy Grant
    Thornton za 2014 r. To absolutny rekord.
    Okazuje się, że ubiegłoroczny wynik jest o 11 proc. wyższy niż w 2013
    r., 22 proc. więcej niż dekadę temu i aż 745 proc. więcej niż 20 lat
    temu. Gdyby przedsiębiorca chciał przeczytać wszystkie wchodzące w życie
    akty prawne, musiałby na to poświęcać średnio 206 minut każdego dnia.

    http://www.pb.pl/4017959,70224,padl-rekord-biurokrac
    ji-w-polsce

  • 2. Data: 2015-02-27 21:03:49
    Temat: Re: o płodności (p)osłów
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2015-02-27 o 19:47, Icek pisze:
> [...]
    > temu. Gdyby przedsiębiorca chciał przeczytać wszystkie wchodzące w życie
    > akty prawne, musiałby na to poświęcać średnio 206 minut każdego dnia.

    A gdyby orzeczenia TK były źródłem prawa to sadze, ze wiekszosc
    najpewniej by nie powstała.

    --
    @foe_pl