  • 1. Data: 2004-11-09 19:08:47
    Temat: Re: nowe prawa jazdy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cmr5nk$h7l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Artykuł przeczytałem. Pytania pani "ciekawskiej" nie widzę, ale nie mam
    abonamentu, więc może o to chodzi, albo nie umiem znaleźć. Co do zasady to
    mają rację. Skoro stare prawa jazdy tracą ważność, no to są nieważne. Stąd
    kierujący nie będzie mógł okazać ważnego dokumentu i mandat może dostać.
    Równie dobrze mógł by się legitymować zaświadczeniem, ze zagubił prawo
    jazdy, czy ewentualnie zaświadczeniem, ze spełnia warunki do jego
    uzyskania. Ani jeden, ani drugi z tych dokumentów prawem jazdy nie jest.

  • 2. Data: 2004-11-09 19:26:52
    Temat: nowe prawa jazdy
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

    Czy moglibyscie ustosunkowac sie do artykulu w "Gazecie Prawnej" a
    szczególnie do glosu "ciekawskiej"?
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1328&
    dok=1328.6.388.2.3.1.0.1
    .htm

  • 3. Data: 2004-11-09 21:42:56
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    > Artykuł przeczytałem. Pytania pani "ciekawskiej" nie widzę, ale nie mam

    Na koncu jest link "wiecej...", a na nastepnej stronie, sa "Komentarze
    czytelnikow".
    Generalnie chodzi o zasadnosc pobierania oplaty za wydanie nowego prawa
    jazdy,
    gdy powodem wymiana wynikajaca z przepisow, a dotychczasowe PJ zostalo
    wydane bezterminowo.

    Pozdrawiam,
    Rymasz

  • 4. Data: 2004-11-10 03:03:32
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rymasz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Kilka dni temu odpisywałem na podobny post. Generalnie, to moim zdaniem ktoś
    ów koszt musi ponieść. Można go rozdzielić między wszystkich podatników, ale
    tutaj ustawodawca uznał, że będzie lepiej, jak pokryją to posiadacze praw
    jazdy. Czy dobrze, nie mnie oceniać.

  • 5. Data: 2004-11-10 10:52:50
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

> [...]
    ale
    > tutaj ustawodawca uznał, że będzie lepiej, jak pokryją to posiadacze praw

    Przyjemnie jest, gdy wszystko w czlowieku sie burzy gdy ma ponosic dodatkowe
    obciazenia, znajduje sie glos, ktory w sposob prosty i przystepny wyjasnia
    jak sie rzeczy maja. Mimo wszystko wkurzajace jest, ze wymienia sie prawa
    jazdy w momencie gdy juz wiadomo, ze za dwa, moze cztery lata bedzie sie je
    wymieniac ponownie (w zwiazku z integracja z UE) - to samo dotyczy zreszta
    rowniez dowodow osobistych i gdyby moja i wielu innych Polakow zamoznosc nie
    byla tak frustrujaca to tematu prawdopodobnie by nie bylo.

    --
    (\o/) Pozdrawiam
    /.\ jan~m