    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: olga <o...@g...com>
    Subject: nie prawdziwe wpisy na stronie
    Date: Mon, 9 Oct 2017 13:04:31 +0200

    witam
    na stronie opineo zauwazyłam ze pewna firma wykupiła u kogos zeby
    dodawał jej pozytywne opinie na stronie, wiem to na 100% bo mozna łatwo
    sprawdzic. ostatnio napisałam negatywna opinie ze wpisy te sa nie
    wiarygodne bo sa kupowane, osoba napisala ze mnie poda do sadu, czy moze
    cos ugrac? opinia moja jest wiarygodna, nie jest zadnym klamstwem
    wg mnie tamta osoba powinna poniesc odpowiedzialnosc za wprowdzanie
    potencjalnych klientow w blad.